کد خبر 1011842
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
داورزنی

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: داورزنی بازنشسته نیست و پرونده‌ای هم ندارد و حضور او در فدراسیون والیبال بدون مشکل است.

به گزارش مشرق، عبدالحمید احمدی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال، اظهار داشت: خوشحالم که با همکاری تمام اعضای مجمع و نامزدها انتخابات آرامی برگزار شد و طبق برنامه پیش رفتیم و حاشیه‌ای هم وجود نداشت. 

وی ادامه داد: این مجمع فرصتی بود که نامزدها برنامه خود را اعلام کنند و اعضای مجمع هم ضمن توجه به برنامه‌ها انتخابات خود را انجام دهند. فضا کاملا رقابتی بود و اعضای مجمع هم حساسیت زیادی روی برنامه‌ها داشتند و درنهایت داورزنی توانست به عنوان رئیس انتخاب شود. 

بیشتر بخوانید:

رییس فدراسیون والیبال انتخاب شد / پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد +عکس

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که ریاست مجمع والیبال را برعهده داشت درمورد اینکه چرا وزیر به این جلسه نیامد گفت: وزیر ورزش چهارشنبه ها در هیات دولت حضور دارد و از قبل هم قرار بود من به این مجمع بیایم. 

احمدی درمورد اینکه گفته می‌شود داورزنی بازنشسته است گفت: او بازنشسته نیست و تا وقتی که ابلاغی صادر نشده مشکلی برای کار ندارد. طبق قانون بازنشسته‌ها نمی‌توانند مسئولیت قبول کنند و داورزنی هم بازنشسته نیست. 

وی درمورد اینکه اگر در آینده بازنشستگی او مشخص شود انتخابات دیگری برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: راجع به آینده در همان آینده صحبت خواهیم کرد. 

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درمورد اینکه گفته می‌شود داورزنی پرونده دارد و انفصال از خدمت شده است، گفت: تاکنون رایی در این زمینه صادر نشده و من هم اطلاعی ندارم طبق استعلامی که گرفته شد نامزدهای امروز مجمع بدون مشکل بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس