کد خبر 1011247
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
اسراییل

ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش دو روزه در شمال سرزمین‌های اشغالی جهت حفظ آمادگی عملیاتی نیروهای خود خبر داد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه از برگزاری یک رزمایش دو روزه در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. آغاز این رزمایش پیشتر به اطلاع رسانه‌ها نرسیده بود و از آن به عنوان رزمایش غافلگیرانه یاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل: در متوقف کردن موشک‌های غزه عاجزیم

به نوشته روزنامه «هاآرتص» در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که این رزمایش در منطقه «مرج إبن عامر» جهت حفظ آمادگی و قابلیت‌های عملیاتی یگان فرماندهی شمالی در دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که در این رزمایش نیروهای امنیتی، خودروهای نظامی و هواپیماها در منطقه عملیاتی این رزمایش دو روزه حضور دارند و ممکن است ساکنان منطقه صداهای آژیر خطر و انفجارهای ناشی از این  تمرین نظامی را بشنوند.  در ماه ژوئن (خرداد) نیز ارتش  رژیم اسرائیل برای حفظ آمادگی یک رزمایش پنج روزه و گسترده در شمال فلسطین اشغالی برگزار کرد.

چندی قبل نیز منابع صهیونیستی از آغاز رزمایش گسترده نیروهای مسلح این رژیم با هدف شبیه‌سازی جنگ با «نیروهای حزب الله» خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای درباره آن رزمایش اعلام کرد که هدف این تمرین نظامی، بهبود کارایی ستاد کل و مقرهای مختلف فرماندهی در جنگ بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس