تاکسی نمایه

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: سهمیه سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک «ع» ماهانه ۷۵۰ لیتر برای ناوگان تک‌سوز و ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص یافت.

به گزارش مشرق، مهرداد قربانی عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این خبر اظهار داشت: سهمیه شش روز باقیمانده آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

اخبار سهمیه‌بندی بنزین را از اینجا بخوانید

وی افزود: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیروز و امروز موضوع سهمیه سوخت ناوگان سواری عمومی بین شهری را در کمیته بررسی موارد خاص وزارت کشور پیگیری کرد و این مصوبه اخذ شد. 

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه این سهمیه پایه است، گفت: با توجه به پیمایشی که سواری‌های عمومی بین شهری خواهند داشت متناسب با این پیمایش سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

قربانی تأکید کرد: سیاست بر این است که سواری کرایه عمومی بین شهری و وانت‌ها براساس پیمایش واقعی سهمیه نهایی سوخت دریافت کنند.

وی افزود: اگر خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعاً پیمایش داشته باشد و مسافر جابه‌جا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد قطعاً متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آن اختصاص می‌یابد.

عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: فعلاً‌ این ۷۵۰ لیتر برای سواری‌های کرایه بین شهری تک‌سوز و سهمیه ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می‌یابد و سعی می‌کنیم از ماه آینده با هماهنگی‌های انجمن صنفی مقدمات نصب پیمایش‌سنج‌ها بر روی این ناوگان فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    3 0
    صبح تا شب میگه اختیاراتم کمه! حالا با همین اختیارات فعلی تو شورای عالی اقتصادی ببین چه دسته گلی به آب داد!!!
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      2 1
      چرا چرت و پرت میگی ! غیر از این آقا دو نفر دیگر هم بودند و می توانستند مخالفت کنند . اصلا برو ببین این شورای سه نفره از کجا شکل گرفته و بعد بیا حرف بزن .
  • مهدی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    2 0
    جناب من که مخالف این کار نبودم با اجرای بدش و عدم اطلاع رسانی درست قبل از اجراش مشکلات ایجاد شده وگرنه تو خبر دیگه مربوط به همین قضیه گفتم که این کار خوبی بود و کمک به دهک های پایین هست! بالاخره مجری این کار دولت هست پس کیه؟ مگه بار اولش هست؟ بعد از پنج سال اینقدر رهبری گفتند تا بالاخره رفتند دستگاه مخصوص اسکن تو گمرگ نصب کردند تا جلوی قاچاق گرفته بشه!!! این دولت حتی اگر بعضی سیاستهاش درست باشه مجری خوبی نیست!
  • ماریا ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    2 0
    بنظرم اگه افزایش قیمت بنزین قبل از گرونیها بود یعنی سال 96 بود حتی اون موقع 5 تومن میشد کار درستی بودش چرا که ما بعد از اون با یک تورم 200درصدی و برخی موارد 300تا 500درصدی مواجه بودیم. نهایتش با افزایش قیمت بنزین تورم همون بود. اما الان که بنزین گرون شده برید مغازه ها با انصاف خودتون قیمتها رو بگیرید تو این دو روز چقدر گرون شد. بهرحال هم مغازه دار حق داره چونکه اونم کرایه ماشین میده قانون خاصی نیست که کرایه ها ثابت باشند هرکی هرچی بخواد میگیره. در شهر ما کرایه یک مسیر که تا هفته پیش 2 تومن بود الان شد 3 تومن کی باید پاسخگو باشه. از طرفی واقعا مردم هم حق دارند بد جوری تحت فشارند.
    • مهدی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
      0 0
      چون هربار دولتها این افزایش رو انجام دادند و بعدش قیمتها رو درست نتونستند کنترل کنند مردم واکنش نشون دادند. تازه این بار اطلاع رسانی هم درست انجام ندادند! البته از بعضی لحاظ تصمیم خوبی است
  • عزیزاله نیکوطلب IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 0
    به نظر من سهمیه پیدایشی کار اشتباهی است چون راننده ای هست از روستا میاد تا شهر ویا ترمینال ویا محل کارش ویا راننده ای هست که دربستی ۳۰۰کیلومتر میره وبرگشتن باید خالی برگرده ودربرگشتن هیچ صورت حسابی نداره باتوجه به اینکه خالی میاد باید بنزین آزاد بزنه تکلیفش چه میشه لطفا یه برنامه ریزی خوبی وکارشناسی شده ای کنید وبه فکر حال مردم بدبخت باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس