کد خبر 1010619
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
امکان برداشت رقم ریالی بسته حمایتی دولت به صورت وجه نقد/ الزامی برای خرید کالا نیست

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، بسته حمایتی دولت به صورت ریالی به حساب یارانه نقدی سرپرستان خانوار واریز شده و هیچگونه طرحی مبنی بر استفاده با محدودیت خرید کالا و اعتبار ریالی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، پیگیریها از سازمان برنامه و بودجه نشان می‌دهد، بسته جدید حمایتی دولت به صورت ریالی به حساب یارانه نقدی سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. بر این اساس طرحی مبنی بر  تخصیص اعتبار  ریالی برای خرید کالا در قالب بسته جدید حمایتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

همچنین افرادی که به هر  دلیل یارانه نقدی آنها قطع شده است  می‌توانند برای اعتراض به سامانه وزارت رفاه مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند. بعد از بررسی مجدد و تایید از سوی وزارت رفاه یارانه نقدی این افراد نیز برقرار خواهد شد. به گفته مسئولان سازمان برنامه اگر فرایند بررسی و احراز شرایط دریافت یارانه نقدی  بیش از یک ماه نیز طول بکشد  مبلغ واریز نشده در ماههای قبلی به حساب فرد واریز خواهد شد.

همچنین مهدی قمصریان از سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، منابع حاصل از اجرای طرح حمایتی همانطور که آقای نوبخت اعلام کرد  حدود 30 هزار میلیارد تومان برآورد می شود که به صورت نقدی میان 18میلیون خانوار برخوردار از شرایط دریافت توزیع ماهیانه خواهد شد، بر این اساس ارقام برای خانوار تک نفره 55 هزار تومان و به تدریج با رشد بعد خانوار اضافه خواهد شد. همچنین طرحی با عنوان توزیع کالایی به هیچ عنوان قرار نیست انجام شود و چنین برنامه ریزی از سوی دولت در دستور کار قرار نگرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    9 0
    30.000.000.000.000 تقسیم بر 60.000.000 (18 میلیون خانوار) = هر نفر 500.000 تومان !!! چطور دولت اعلام کرده از قضا هر نفر 55000 تومان ؟؟؟
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      1 0
      سی هزار میلیارد برای یکساله تقسیم بر60 میلیون کنی میشه نفری 500 هزار برای یکسال در حالیکه اگه ماهی نفری 50 بون میشه برا یکسال 600 هزار
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      3 0
      سخت نگیر یک صفر اشتباه شده صفر که ارزش نداره اینقدر از این صفرها گم شده که نگو
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      0 0
      تقسیم بر 12 نکردی
  • لهراسبی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    0 0
    برای من واریز نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس