کد خبر 1010527
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
«برف» معابر تهران را مسدود کرد+ جزئیات

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به بارش برف و عدم وجود شن و نمک و برف‌روبی، تعداد زیادی از معابر پایتخت مسدود شده است و امکان تردد خودروها وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ، باتوجه به بارش برف در معابر پایتخت اظهار داشت:‌ از ساعت 7 تا 7 و 30 دقیقه صبح امروز بارش برف در مناطق شمالی پایتخت آغاز شد و با توجه به شیب معابر در نقاط شمالی تهران، این معابر نیاز به برف روبی، ریختن شن و نمک داشت که با توجه به عدم وجود این امکانات، تردد در این معابر دچار مشکل شد.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد:‌در خیلی از معابر به دلیل عدم برف‌روبی و عدم شن و نمک، خودروها امکان تردد نداشتند و رانندگان خودروی خود را همانجا رها کردند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ برف، کدام خیابان‌های تهران را قفل کرد؟

ورود پدیده نادر "سردچال قطبی" به کشور

وی ادامه داد:‌ در خیلی از مناطق شمال تهران بار ترافیکی کاملا متوقف شده و در برخی مناطق مانند ولنجک، دربند، بلوار دانشجو، بلوار رشیدالدین فضل‌الله، خیابان ولی‌عصر، خیابان شریعتی از دزاشیب و در ادامه محورهای فرعی همچون، فرمانیه، علوی، عمار تا سه راه یاسر، باهنر،‌کامرانیه شمالی، بلوار ارتش، اندرزگو، میدان دانشگاه آزاد در منطقه 5، بلوار سیمین بولیوار، بلوار اشرفی اصفهانی، ستاری، بزرگراه‌های بابایی به سمت غرب، امامعلی به شمال، چمران، صدر به سمت غرب، مدرس به شمال،  یادگار امام،‌ همت و شهید باکری از جمله معابری هستند که به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی، وسایل نقلیه در آنها امکان حرکت و تردد ندارند.

سردار مهماندار با توجه به شرایط موجود از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیرضرور خوداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بلوارهای شهید آبشناسان و شهید ستاری تردد خودروها کاملا متوقف شده و امکان تردد خودرو وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    31 3
    لعنت بهتون مرد باشید مشرق مرررررررررررد باشید یکبار بجای منافع الانتون به فکر مردم باشید
    • DE ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      0 0
      حالا تو که اینهمه مردی برو برفها رو پارو کن و نشین لب گود بگو لنگش کن. البته معلوم نیست کجا نشستی و هدفت از این چرندیات چیست.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    15 2
    الان زمان قالیباف بود بوقچی های مجازی افسادطلب هشتگ قالیباف استعفا را هوا میکردند
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    14 4
    خدمت به ضد انقلاب و ایجاد نارضایتی چجوری باید باشه؟؟؟؟؟؟علنی نمیاد بگه من با نظام مشکل دارم...از همین راهها وارد میشن و با ایجاد نارضایتی به ضد انقلاب خدمت میکنن...اون پیر و مرشدشون هم که با گرون کردن بنزین این کار رو انجام داد
  • DE ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    1 0
    زنجیر چرخ بهتر هست از نمک و شن که بعد از ذوب شدن وارد منابع آب زیرزمینی می‌شود و دمار از روزگار گیاهان در می‌آورد. باید با دقت رانندگی کرد و حتی بیشتر از این برف هم هر چرخی تحمل می‌کند. فرهنگ رانندگی اشتباه باعث این سوء تفاهمات می‌شود.
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    5 0
    ایجاد ترافیک هم جز پروژه فشار روحانی بر مردم است.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    2 0
    بحران الودگی هوا تموم نشده شد بحران برف، بعذشم بحران سیل، و همینجور بحران پشت بحران دعا میکنیم از بکی خلاص بشیم بعدی سخت تر میشه موندم بحران روحانی تموم بشه قراره چه بلایی به سرمون بیاد
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    3 0
    من خودم امروز شاهد بودم، هیچکدام از عوامل شهرداری و پلیس در برطرف کردن مشکلات امروز انباشت برف در این مناطق حضور نداشتند و کار جدی نکردند. از 7 صبح تا 15:30 گیر کرده بودم. آخرش هم خودرو خودم رو در یک جای امن رها کردم. پلیس فقط برای جریمه کردن خوبه، در مواقع نیاز خبری ازش نیست که به داد مردم برسه. شهرداری هم که کلا تعطیله.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    مطمئنی باعث ترافیک برف بوده چیز دیگه ای نبوده!!!؟؟؟
  • es IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    0 0
    مطمعنی برف؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس