بازيکنان تيم ملي بسکتبال چين و برزيل در قالب يک مسابقه دوستانه در ژو چينگ درگير يک جدال گروهي شدند که به تعطيلي مسابقه قبل از اتمام کوارتر اول منجر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق، داور از ابتداي اين بازي با موقعيتي مواجه شد که تماسهاي فيزيکي زيادي بين بازيکنان از شروع بازي وجود داشت.
ژانک کوئيگ پنگ يکي از بازيکنان چين اولين قرباني درگيري هاي شديد در اين بازي بود. وي دراين درگيري شديد سرش به زمين اصابت کرد و به بيمارستان منتقل شد.
باب دانيوالد، مربي چيني ها در همان دقايق اوليه بازي به خاطر شکايت به تصميمات داوري با دومين اخطار تکنيکي داور مواجه شد که همين امر به وخيم شدن اوضاع افزود.
پس از پرتاب پنالتي‌هاي برزيل عصبانيت بازيکنان بيشتر شد و بازيکن چين به شدت با مهاجم برزيل درگير شد و پس از آن جدال و درگيري شديدي بين بازيکنان دو تيم اتفاق افتاد و بازيکنان با مشت و لگد ضرباتي را به يکديگر وارد کردند.
مشت و لگد پراکني بازيکنان هر دو تيم به يکديگر کنترل بازي را کاملا از دست داور خارج کرد. درگيري از داخل زمين به بازيکنان نيمکت نشين هم کشيده شد.
دانيوالد، سرمربي تيم بسکتبال چين به سينا دات کام گفت: به راستي ما نمي خواستيم با هم بجنگيم اما ما بايد از خودمان دفاع مي کرديم.برزيلي‌ها بازي بسيار خشني از خود به نمايش گذاشتند و از همان ابتداي مسابقه درگيري را در دستور کار خود قرار داده بودند.
وي در اين باره افزود:يکي از بازيکنان ما با ضربه مغزي راهي بيمارستان شد.آن رفتار برزيلي غير حرفه اي بود.
اين سومين ديدار دوستانه چيني‌ها بود که به علت درگيري شديد بين بازيکنان نيمه تمام باقي ماند. چشم بادامي‌ها در سال‌هاي 2001 و 2005 نيز با تيم‌هاي لبنان و پورتوريکو درگير شده بودند.
حدود 3 هزار تماشاگر در سالن بازي حضور داشتند. کميته برگزارکننده مسابقات پس نيمه تمام ماندن مسابقه اعلام کرد که تمام تماشاگران مي‌توانند مبلغ پرداخت شده براي بليت خود را پس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس