کد خبر 1010437
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
مرد اسیدپاش

مرد اسیدپاش پس از خروج از زندان به سراغ همسر سابقش رفت و با شلیک گلوله وی را به‌همراه مادر و پسر خردسالش به قتل رساند و متواری شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۳ آبان، اهالی محله «سید حشمت» اسلام آباد غرب با شنیدن صدای پی‌درپی شلیک چند گلوله به خیابان آمده و با پیکر غرق در خون دو زن و یک پسر خردسال روبه‌رو شدند. با گزارش این جنایت به پلیس، مشخص شد مقتولان؛ یک زن ۵۰ ساله، دختر ۳۲ ساله و نوه ۳ ساله‌اش بودند که برای میهمانی به خانه یکی از اقوامشان می‌رفتند.

بیشتر بخوانید:

تزریق ژل و بوتاکس برای تغییر چهره سارق‌

با حضور بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق، بررسی‌ها آغاز و مشخص شد که این سه نفر از سوی مردی ۳۶ ساله به‌نام «بهمن» که شوهر سابق زن جوان بوده به قتل رسیده‌اند. همچنین در ادامه کارآگاهان دریافتند وی از متهمان سابقه دار بوده و براساس اسناد پرونده متهم به جرم اسیدپاشی محکوم به زندان شده بود، اما چون زندانی رأی باز بوده است اجازه خروج از زندان را داشته است.

در ادامه مشخص شد وی حدود ۵ سال قبل از همسرش (مقتول) جدا شده بود و کودک قربانی نیز فرزند این زن از همسر دومش بوده است.

سرهنگ محمد رضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره گفت: تحقیقات تکمیلی در این پرونده نشان می‌دهد عامل این جنایت به خاطر کینه توزی و اختلافات قدیمی با قربانیان در مسیر آن‌ها کمین و اقدام به تیراندازی کرده است. تحقیقات برای دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    6 4
    فرهنگ والای قومی قبیله ای
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      8 5
      خیلی بی شعوری که یک نفر را به عامه مردم بسط میدی
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
      1 0
      827نه اینکه تو دهات شما قومی قبلیه ایی نیستن همین که گفتی اعتراف بر ریشه ی خودت بود
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    8 4
    عزیزم با پنبه قانون سر مردها رو بریدن به اسم حقوق ناکجاآباد زن همین تبعاتم داره.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    11 5
    علت بیشتر این مسائل زنان هستن که الان مثل آب خوردن خیانت می کنن بعدشم مهریه میگیرن با وضع توپ میرن یه شوهر دیگه میکنن یا با دوست پسرشون خوش میگذرونن
  • یا حسین IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    4 5
    آخه خدا لعنتت کنه خودت سابقه داری زن بیچاره جدا شده دیگه چکار به زندگی جدیدش داری.امثال این رو که اسیدپاش هم بوده نباید مرخصی بدن چون بیمارن.باید اسید بریزن تو جفت چشماش و سقطش کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس