رئیس دیوان عالی کشور

به طور معمول افراد روحانی در ایام عید سعی بر انجام فعالیت‌های دینی و دید و بازدید و شرکت در برخی مراسم مذهبی دارند اما رئیس دیوان عالی کشور روز عید خود را به گونه‌ای دیگر گذارنده است.

به گزارش مشرق، موضوع نظارت‌های درون سازمانی یکی از موضوعات مهمی است که در مدیریت‌ کلان و به جهت پیشبرد اهداف عالیه هر سازامانی مورد توجه قرار می‌گیرد.

اهمیت این نظارتهای درون سازمانی در نهادها و دستگاه‌هایی که با حقوق مردم سر و کار دارند مانند دستگاه قضایی کشور چندین برابر بوده و جایگاه ویژه تری دارد.

آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه از ابتدای حضور در دستگاه قضایی بر موضوع نظارتهای درون سازمانی تأکید ویژه‌ای داشته و یکی از افراد و مسؤولانی که در دستگاه قضایی به این حساسیت رئیس قوه قضاییه لبیک گفته است حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور بوده است.

تا کنون هیأت های ویژه‌ای از سوی رئیس دیوان عالی کشور به ۳ استان کشور رفته و در جریان سفرهای خود به دورترین نقاط استانها سفر کرده و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرته اند.

این هیأت های ویژه نقش بسزایی در شناسایی قضات شریف و خدوم و همچنین شناسایی قصورها و تقصیرهای احتمالی داشته‌اند و تلاش کرده‌اند تا درخواست های مردمی را شنیده و به حد توان برای رفع مشکلات گام بردارند.

در تازه ترین سفر استانی هیأت عالی رتبه‌ای از معاونین رئیس دیوان عالی کشور به خراسان جنوبی سفر کرده که رئیس دیوان عالی کشور هم خود را به این هیأت رسانده و مشغول رسیدگی به امورات هموطنان شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: روز میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) همان بزرگواری که خداوند دلیل رسالتش را رحمت بر عالمین میخواند (وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ) بر همگان مبارک باد.

خوشا بحال آنان که با مردم با رحمت برخورد میکنند و خیرشان همواره برقرار است. در بازرسی از سیستم قضایی استان خراسان جنوبی قریب به پانصد نامه تحویل این حقیر شد که  تصمیم بر آن شد در روز عید به جای هر کار دیگری از ساعت پنج صبح نامه ها خوانده و پاسخ داده شود.

از اینکه همکارانی دارم که اهل خیر هستند و به درستی خود را بدهکار مردم میدانند خوشحال و شاکر می باشم.

و به این ترتیب مشخص شد که رئیس دیوان عالی کشور به همراه همکارانش روز عید میلاد پیامبر را به خواندن نامه‌های درخواست هموطنان گذرانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    19 0
    دمشون گرم
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    13 0
    خدا قوت بعضی ها یاد بگیرند که در روز عادی هم درست کار نمی کنند
  • محمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    15 0
    خداوند نگهدار مسئولین خدوم قوه قضائیه باشد مردم امید زیادی به جناب آقای رئیسی دارند وایشان را مایه تحول در قوه قضائیه واحقاق حق مردم از مفسدین دانه درشت اقتصادی وسیاسی دارند. که سر مردم را شکسته اند وحالا می خواهند گردو در دامنشان بریزند اززمانی که قوه قضائیه برخورد با مفاسد را آغاز کرده تقریبا یک ثباتی در بازار پیدا شده بود که بالگدی امروز دولت زد دوباره روز ازنو وروزی ازنو قیمتها پرش خواهد کرد .
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    13 0
    :) خسته نباشین، تنتون سلامت
  • پرويز IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    1 1
    حالًا چطور از كارشون عكس گرفتن ورسانه ايش كردن
  • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    با دوربین عکاسب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس