کد خبر 1009956
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
ترامپ نمایه

محافل سیاسی و رسانه‌ای صهیونیستی می‌گویند سیاست دولت ترامپ تحت عنوان فشار حداکثری برای واداشتن ایران به عقب‌نشینی، به شکست انجامیده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش روزنامه فرانکفورتر آلگماینه، برخی از کارشناسان اسرائیل نسبت به موفقیت‌آمیز بودن راهکار دولت ترامپ در قبال ایران ابراز تردید کرده‌اند. اکنون گفته می‌شود که جمهوری اسلامی دو هزار کیلوگرم گاز اورانیوم برای فعال‌سازی سانتریفیوژهای موجود در تأسیسات اتمی فردو به آن منطقه منتقل کرده و گام چهارم اقدام متقابل را برداشته است.

بیشتر بخوانید:

فارن افرز: در مقابل فشار حداکثری آمریکا ایران تاب آورد و قدرتمندتر شد


شماری از مفسران اسرائیلی روزنامه آلمانی افزودند: نسبت به سیاست دولت ترامپ در قبال توافق هسته‌ای ایران و مانع شدن از افزایش گسترش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه لب به انتقاد گشوده‌اند.


به باور آن‌ها سیاست آمریکا به اهداف تعیین شده دست نیافته و فشارهای حداکثری آمریکا از طریق تشدید تحریم‌های ایران منجر به تسلیم جمهوری اسلامی ایران نشده است. افزون برآن ایران در منطقه فعال‌تر شده است.


دان شاپیرو سفیر آمریکا در اسرائیل، در گفت‌وگو با روزنامه محافظه‌کار «تایمز آف اسرائیل» اقدامات اخیر ایران را هشدار دهنده ارزیابی کرده و از آن‌ها به مثابه نشانه‌هایی یاد کرده که از تداوم کاهش تعهدات برجامی ایران حکایت می‌کنند.


در گزارش روزنامه «فرانکفورتر آلگماینه» همچنین به توانایی موشکی ایران اشاره شده و آمده است: کارشناسان نظامی ارتش اسرائیل نسبت به توان موشکی ایران ابراز نگرانی کرده‌اند. به باور آن‌ها این موشک‌ها بسیار دقیق عمل می‌کنند و ظرفیت آن را دارند که قلب اسرائیل را هدف قرار دهند.


به عنوان نمونه از احتمال حمله موشکی ایران به فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو یا حتی ساختمان وزارت دفاع سخن گفته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    37 2
    وقتی روحانی میگه در بدترین شرایط زندگی می کنیم و اوضاع و احوال اقتصادی ما افتضاح و خرابه یعنی آلارم به ترامپ که فشارها داره جواب میده
    • سروش IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      5 0
      افزایش قیمت بنزین هم از طرف دولت دقیقا همین عملکرد رو داره و داره زمینه رو برای فشار ترامپ آماده می کنه از این طرف کد میده و از طرف دیگه داره اقدامات داخلی رو برای فشار حداکثری به نظام و مردم می چینه تا همه چیز بر اثر گرانی افسارگسیخته حاصل از نبود نظارت و گرانی بنزین به سمت اهداف ترامپ پیش بره .
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    11 0
    په نه په فکر کردید ایران میره پیش عمو سام زانو میزنه!!! آمریکا این همه دم و دستگاه تحلیل و ووو داره هنوز نمیتواند بفهمد باباجان اینجا جمهوری اسلامی ایران است. پرچم سه رنگش کلی معنی مفهوم دارد. مخصوصا رنگ قرمزش. درسته یک سری آدم موقتی هستند که شیفته کدخدا هستند و امضای وزرای کدخدا را تضمین میدانند اما در نهایت ماهیت جمهوری اسلامی ایران تغییر ناپذیر است. اللهم عجل لولیک الفرج
    • US ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      0 0
      آقا ترامپه... ایران فقط حسن روحانی و جواد ظریف نیست..!!!!! ایران محسن حججی، ایران حسین فهمیده ست، ایران حافظ و سعدی و فردوسیه... ایران سورناست که مثل ...... خوارو خفیفتون کرد..
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    10 0
    شش سال وقت گرانبها کشوردر انتظار فرج برجام هدر رفت دشمن قسم خورده ایران رژیم کودک کش صهیونیستی فهمید که تحریم و فشار حداکثری وتهدید به گزینه های روی میز و زیر میز این ور وآن ور میز جواب نمیدهد اما متاسفانه هستندکسانیکه از داخل کشور به این مهم برسند و چشم و گوش خود را بسته اند و سرنوشت کشور را به برجام های موشکی و غیره گره میزنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس