کد خبر 1009799
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
قیمت منطقی مرغ ۱۳.۵ هزارتومان است/تخلف در برخی از واحدهای عرضه

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران با بیان اینکه برخی واحدهای صنفی مرغ را به صورت قطعه بندی شده و یا بدون استخوان با قیمت‌های بالا عرضه می کنند، خواستار نظارت بیشتر بر کار این واحدها شد.

به گزارش مشرق، حبیب اسدالله نژاد، نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور با بیان اینکه قیمت مرغ در چندماه اخیر دارای ثبات نسبی بوده است، گفت: در این بحث شاهد نوسانات جزئی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان بوده ایم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت سکه

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ گرم در حال حاضر در بازار باید بین ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان باشد، ادامه داد: اگر قیمت بالاتر از این میزان باشد گران فروشی است برخی واحدهای صنفی برای دور زدن تعزیرات تغییراتی در شکل مرغ ایجاد می کنند و آن را به قیمت های بالا می فروشند بعنوان مثال این محصول را به صورت قطعه بندی شده یا بدون استخوان عرضه می کنند و نرخ فروش را تا ۲۰ هزارتومان افزایش می دهند که این قیمت ها از نظر ما منطقی نیست و دستگاه های نظارتی باید توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند.

این فعال بخش خصوصی قیمت مرغ زنده را نیز بین ۸۸۰۰ تومان تا ۹۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: باتوجه به تعادل بین عرضه و تقاضا پیش بینی نمی شود که قیمت مرغ طی ۷ الی ۱۰ روز آینده تغییری داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    1 0
    قیمت همه اجناس غیر منطقی‌.!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس