کد خبر 1009622
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
ثبت لحظات تکان دهنده از قاچاق چوب

عضو کمیسیون «کشاورزی،آب و منابع طبیعی» مجلس با بیان اینکه قاچاق چوب در جنگل‌های کشور (جنگل‌های شمال) بیداد می‌کند، گفت: هر فردی بیاید و چند روزی در کمین جنگل‌ها باشد متوجه می‌شود قاچاق چوب در جنگل‌های کشور وجود دارد.

به گزارش مشرق، شمس‌الله شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه منابع طبیعی کشور متولی مشخصی ندارد، گفت: در حال حاضر قاچاق چوب در جنگل‌های کشور (جنگل‌های شمال) بیداد می‌کند.

وی تصریح کرد: هر فردی بیاید و چند روزی در کمین جنگل‌ها باشد متوجه می‌شود قاچاق چوب در جنگل‌های کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید:


عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس اظهار داشت: متاسفانه دولت که متوجه قاچاق چوب از جنگل‌های کشور است بی خیال این موضوع شده و برای بنده جای سوال دارد.

شریعت نژاد تاکید کرد: در حال حاضر خرید یک قاطر در حاشیه برخی از جنگل‌ها برای حمل قاچاق چوب، ۱۵ میلیون تومان بوده و در این حد ارزش پیدا کرده است، این درحالی است، روستایی که زمانی یک قاطر در آن وجود نداشت امروز از قاطر پر شده است که متاسفانه از آن‌ها برای قاچاق چوب استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه حقوق کارکنان و حافظان منابع طبیعی شش ماه است که به تعویق افتاده است، تصریح کرد: بالاخره وقتی حقوق این افراد داده نمی‌شود این قشر در راستای فعالیت خود مایوس می‌شوند.

این نماینده مجلس افزود: همه این مشکلات به این ختم می‌شود که دولت می‌گوید «من منابع ندارم»؛ این جای سوال دارد که اگر دولت منابعی ندارد پس چرا لایحه‌ای همچون لایحه تنفس جنگل‌های شمال کشور را به مجلس و از آن حمایت کرده است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    اینا در حد چند تا درخته. مشکل اصلی در بهره برداری برخی سازمانها هستند که چمبره زده اند بر منابع طبیعی کشور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس