کد خبر 1009569
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
ترامپ و نتانیاهو

نماینده آمریکا در امور مذاکرات سازش از حملات تروریستی آمریکا به نوار غزه و دمشق حمایت کرد و پاسخ نیروهای مقاومت به این حملات را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، «آوی برکوویتز» نماینده آمریکا در امور مذاکرات سازش روز سه‌شنبه از حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و دمشق پایتخت سوریه حمایت کرد.

بیشتر بخوانید:

شلیک ۱۹۰ راکت و موشک از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین

نتانیاهو: به دنبال تشدید تنش در غزه نیستیم

وی در توییتر نوشت: «ایالات متحده کاملا از شریک و متحد ما، اسرائیل، در مبارزه‌اش با تروریسم و گروه تروریستی جهاد اسلامی فلسطین حمایت می‌کند.»

وی در عین حال پاسخ موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و مدعی شده است که جهاد اسلامی و جنبش حماس مانع آرامش در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز با حمله به نوار غزه، «بها ابوالعطا» از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی را ترور کرد. در این حمله، همسر این فرمانده فلسطینی هم شهید شد. صهیونیست‌ها در حمله‌ای دیگر، محل استقرار «اکرم العجوری» از فرماندهان جهان اسلامی را هدف قرار دادند. در این حمله، العجوری زخمی شد و فرزند وی به شهادت رسید.

در پاسخ به این حملات، نیروهای مقاومت فلسطینی نزدیک به ۲۰۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کرده‌اند. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اذعان کرده است که در پی این حملات، یک میلیون صهیونیست به پناهگاه رفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    0 4
    چرا خبرهای شهر خبر باز نمیکنه
  • محمد IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    2 7
    درود بر مقاومت اسلامی و بریده باد دست استکبار از سرزمینهای اسلامی. انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس