نتانیاهو: با اجماع طرح ترور «بهاء ابوالعطا» را تصویب کرده بودیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جنایت های رژیم متبوعش علیه مقاومت فلسطین، در کمال تعجب مدعی شد: هرکاری برای دفاع از خود لازم باشد، انجام می دهیم!

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توجیه حمله تروریستی این رژیم علیه یک فرمانده ارشد جهاد اسلامی که بامداد سه شنبه ترور شد و به شهادت رسید گفت که این «فرمانده فلسطینی مانند یک بمب ساعتی بود.» 

ببینید

فیلم/ وداع با فرمانده جهاد اسلامی فلسطین

فیلم/ پاسخ موشکی مقاومت به ترور فرمانده فلسطینی

عکس/ ترور یکی از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین

نتانیاهو افزود: «اسرائیل علاقه ای به افزایش تنشها با غزه ندارد اما برای دفاع از خودمان هر کاری لازم باشد انجام میدهیم.

وی تاکید کرد که ترور ابوالعطا به اتفاق آراء در کابینه این رژیم مورد تصویب قرار گرفته بود و زمانی که زمان مناسب را پیدا کردیم علیه وی عملیات انجام دادیم.

وی با اشاره به نگرانیهای امنیتی در اراضی اشغالی و واکنش نظامی جهاد اسلامی به ترور فرمانده خود تاکید کرد که به ساکنین شهرکها گفته‌ایم که به دستورهای صادر شده خوب گوش کنند تا زندگی خود را نجات دهند. 

 رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه دو تن از سران جنبش فلسطینی جهاد اسلامی را هدف عملیات تروریستی قرار داد.

«بهاء ابوالعطا» عضو شورای نظامی جهاد اسلامی در نوار غزه و «اکرم العجوری» در دمشق بامداد امروز هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای، شهادت ابوالعطا را تأیید و رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که قطعا پاسخ این ترور را خواهد داد و برای پاسخ، هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد.

جهاد اسلامی در واکنشی اولیه، شماری موشک و راکت به فلسطین اشغالی شلیک کرد. شبکه الجزیره به نقل از سرایا القدس اعلام کرد که تل‌آویو هدف موشک قرار گرفته است.

رژیم صهیونیستی نیز رسما مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت. وزارت خارجه این رژیم اعلام کرد که این رژیم از خود دفاع کرده و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر آن رژیم در کانال تلگرامی خود نوشت، این عملیات تروریستی پیشنهاد «فرمانده کل ارتش» و «رئیس شاباک» بوده و «پس از توافق کابینه، نخست وزیر و وزیر امنیت» دستور اجرای ترور صادر شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    4 6
    نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی .نتانیابو!توهم خیلی بدتر از آنکه فکرش را بکنی وخیلی زود به درک واصل میشوی.!!!
  • محسن121 IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    1 6
    نتانیاهو یا تهدید نشون دادن جبهه مقاومت به جنایت می پردازد. این یک نوع عملیات روانی برای فرار از محاکمه بین المللی است. این احمق روزی باسخ جنایت هایش را می پردازد ولی معلوم نیست این پاسخ فقط او را نابود می کند یا همه اسرائیل را. یا زهرا
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    4 5
    روزگار سیاهی پیش روی صهیونیستهاست، بعون الله الملک الاعلی
  • ناشناس آذری IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    0 0
    چرا جبهه مقاومت برنامه ای برای ترور مقامات سیاسی و نظامی یهودی ها ندارند؟ این نقطه ی ضعف بزرگی است که همیشه اول اسرائیلی ها ترور می کنند بعد جبهه مقاومت چندتا موشک شلیک می کند باید این قاعده و بازی عوض شود و اول لبنانی ها و سوریه ای ها و فلسطینی ها مقامات و زن و بچه های اونها را ترور کنند و منتظر عکس العمل یهودی ها باشند.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    0 0
    بمب ساعتی و بدتر از ان بمب اتمی را چه کسی اختراع کرد مسلمانان یا یهودیان؟ صهیونیست ها نه مثل بمب اتمی که بدتر از بمب اتمی هستن. هرچند سربازانشان ترسوترین ارتش دنیا هستن و نیز کسانی که از ترس منافعشان به این کامنت رای منفی خواهند داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس