دوربین

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از ورود قوه قضائیه در خصوص ترافیک استقبال می کنیم، گفت: پلیس کدهای جریمه را برای برخی دوربین‌ها تعریف نکرده‌ است.

به گزارش مشرق، روز گذشته سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت خواستار این شد که دستگاه قضایی در موضوع ترافیک و مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده ورود کند، چرا که راه دیگری نمانده است و دستگاه‌های کم‌کار و آنهایی را که همراه نیستند پای کار بیاورند.

وی تاکید کرد که  قضیه ترافیک مسئله‌ای نیست که در یک نقطه متمرکز باشد، چرا که آثار آن را در معابر دیگر نیز شاهدیم و در عرض نیم ساعت آثار بعدی این ترافیک را در رسالت، همت و حکیم نیز شاهد بودیم. 

بیشتر بخوانید:

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به صحبت‌های سردار رحیمی گفت: البته که ما از ورود قوه قضائیه استقبال می‌کنیم. بخشی از آلودگی هوای تهران به دلیل نداشتن کد جریمه برخی دوربین‌هاست.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در یک سال گذشته پلیس راهور، کدهای جریمه را برای برخی از دوربین‌ها تعریف نکرده‌اند، در نتیجه خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران به راحتی تردد و آلودگی تولید می کنند.

وی با بیان اینکه ما یک سال است به دنبال تعامل و رفع این مشکلات هستیم، گفت: حال که خود پلیس خواستار ورود قوه قضائیه شده است، ما مشکلی نداریم.

پورسیدآقایی اضافه کرد: دوربین‌های رینگ تهران و برخی دوربین‌های محدوده خروجی طرح کاهش آلودگی هوا هنوز توسط راهور کد جریمه ندارند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس