علی طلوعی

در تیتراژ سریال «مانکن» کنار نام علی طلوعی، نام شرکت«نبراس پیکچرز» هم به چشم می‌خورد.این شرکت به جز یک صفحه اینستاگرامی با ۵۸۰۰ فالوئر و شماره تلفنی که مربوط به یکی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس است.

به گزارش مشرق، به تازگی روزنامه «جام جم» ادعاهای سوال برانگیزی را درباره ریشه «عربی» سرمایه‌گذار سریال خانگی «مانکن» بیان کرده است؛ این سرمایه گذار جزو هسته مرکزی مجموعه‌هایی است که در یک سال ابتدای دولت اعتدال رشد ۳۰ برابری پرسنل داشته است.از تازه‌واردترین سرمایه‌گذاران به عرصه شبکه نمایش خانگی فردیست به نام علی طلوعی که سریال «مانکن» با حمایت وی تولید شده است‌.

علی طلوعی یک فیلم به نام «خداحافظ دختر شیرازی» به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور را آماده اکران دارد و فیلم «کشتارگاه» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و بازی باران کوثری نیز با بودجه طلوعی در مسیر تولید است.

روزنامه جام جم در گزارشی درباره سرمایه‌گذار «مانکن» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی نوشت: در تیتراژ سریال «مانکن» کنار نام علی طلوعی، نام شرکت«نبراس پیکچرز» هم به چشم می‌خورد ولی عجیب آن که جستجو برای سوابق این شرکت به جز یک صفحه اینستاگرامی با ۵۸۰۰ فالوئر و شماره تلفنی که مربوط به یکی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس است، چیز دیگری را عاید نکرد. در سایت رسمی این شرکت نیز جز «کامینگ سون» عبارت دیگری به چشم نمی‌خورد!

علی طلوعی جزو هسته مرکزی «گروه توسعه نمایشگاهی اوژن» و هولدینگی با نام «راه تجارت کوشا» است؛ هولدینگی که طبق گفته امیر زند مدیرعاملش، هرچند استارت راه‌اندازیش بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال بوده ولی در فاصله‌ای کوتاه چنان رشدی داشته که نه فقط مجری بسیاری از نمایشگاههای داخلی شده بلکه دفاتری در عراق و روسیه دارد و به‌دنبال راه‌اندازی دفتری در ایتالیا هم هست!!

امیر زند مهر۹۷ در گفتگو با «عصرنمایشگاه» بیان داشته: شرکت اوژن در سال ۹۲ با ۳ نفر استارت خورد و در سال ۹۳ دقیقاً بعد از یک سال پس از تأسیس، لیست بیمه و کارکنان به ۱۱۰ نفر رسید.

زند ادامه داده: سرمایه گذار و مؤسس مجموعه، همکار خوب من آقای نجاران و من، آقای ابراهیم‌زاده و آقای علی طلوعی بودند و مجموعه‌ای را در مسکو راه‌اندازی کردیم. در عراق هم شرکت داریم و با تفاوت‌هایی خدمات ارائه می‌دهیم. دفتری در شرف تأسیس در ایتالیا داریم؛ و مطالعات میدانی برای تأسیس این دفتر انجام می‌دهیم.

کار اصلی طلوعی و همکارانش برگزاری نمایشگاههای مختلف است. اجرای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی تا نمایشگاه آب و برق تا نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه ساختمان بغداد و بالاخره نمایشگاه صنعت نمایشگاهی ایران از جمله فعالیت این‌ها بوده است.فارغ از چگونگی واسپاری این حجم اجرای نمایشگاه به این گروه، اینکه این گروه از سال ۹۲ تا ۹۳ به ناگاه بلحاظ پرسنل، رشدی ۳۰ برابری را تجربه کرده‌اند، جای سوال است.علی طلوعی با بیزنس شیرینی و آجیل هم بیگانه نیست چون شیرینی و آجیل «تهران نات»شهرک غرب هم متعلق به برادرهمسر طلوعی است.

آیا کسی میداند چه ربطی هست میان اوژن و کوشا و برگزاری نمایشگاههای صنعتی با سرمایه‌گذاری «مانکن» و «کشتارگاه» و «…دختر شیرازی» چرا علی طلوعی از میان این همه سینماگر، بودجه تولید سریال ایرج محمدی از تهیه‌کنندگان متبوع رسانه ملی را داده یا از تولید فیلم «…دختر شیرازی» متعلق به همسر مدیرعامل خانه سینما یا «کشتارگاه»جواد نوروزبیگی حمایت کرده؟ 

منبع : سایت شبکه نمایش خانگی

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    من میتونم با نویسنده این مطلب صحبت کنم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس