کد خبر 1009369
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
علا عبدالزهرا

بازگشت علا عبدالزهرا بازیکن تکنیکی و محبوب عراق مهمترین تغییر در ترکیب تیم کاتانچ پس از جام ملتهای آسیا به شمار می آید.

به گزارش مشرق، تیم ملی عراق با نام هایی آشنا از ایران پذیرایی خواهد کرد. صدرنشین گروه C مقدماتی جام جهانی ٢٠٢٢ و جام ملتهای آسیا ٢٠٢٣ ،در حالی میزبان تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد بود که پس از لغو میزبانی آن ها و انتقال بازی به اردن از انگیزه بالایی برای کسب پیروزی برخوردار هستند.

از نفرات دعوت شده و ترکیب بازی های قبلی عراقی ها،به نظر می رسد کاتانچ صرب تیم خود را با چیدمان ٢-٤-٤ روانه میدان کند.

*اگر چه جلال حسن دروازه بان با سابقه عراقی با تمام شدن مدت مصدومیت خود به اردوی آماده سازی دعوت شده است اما محمد حمید با توجه به حضور در دو بازی قبلی و بسته نگاه داشتن دروازه خود،به نظر می رسد انتخاب اول سرمربی برای دروازه عراقی ها باشد.

*سعد ناطق و احمد ابراهیم ، دو مدافع وسط عراق خواهند بود که در کنار خود علاء المهاوی در سمت راست و علی عدنان با تجربه را در سمت چپ خود می بینند.

بیشتر بخوانید:

جایی برای اشتباه مقابل عراق نداریم

*در میانه میدان صفا هادی و امجد عطوان نام هایی که در بازی قبلی دو تیم (جام ملتهای ٢٠١٩) حضور موفقی داشتند و مانع از بازی روان هافبک های ایرانی شدند ،حضور دارند.این دو بازیکن با خصوصیات جنگدگی وظیفه تخریب بازی حریف رو بر عهده دارند.

*جلوتر از آنها بشار رسن و همام طارق ،دو چهره شناخته شده برای فوتبال دوستان ایران  که بازیکنان پا توب و با تکنیکی هستند،طراح حملات شیرهای رافدین را در میانه میدان به عهده خواهد داشت.

*علا عبدالزهرا بازیکن سابق باشگاه های مس کرمان و تراکتور سازی تبریز که با پرونده دوپینگ فوتبال کشورمان را ترک کرد ،پس از مدت ها دوری از تیم ملی به دلیل عملکرد عالی و آقای گلی لیگ عراق برای مقدماتی جام جهانی به تیم ملی کشورش دعوت شد و در این بازی به عنوان مهاجم دوم پشت سر ستاره جوان این روزهای باشگاه الدحیل ،مهند علی،که به عنوان مهاجم اول در زمین حضور دارد،به میدان خواهد رفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس