کد خبر 1009334
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
مهدی پاشازاده

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: همیشه به شاگردانم می‌گویم کسی که طاقت شنیدن بد و بیراه را ندارد شغلش را اشتباه انتخاب کرده، بنابراین با حرف کریم باقری موافق هستم و معتقدم بازیکنان تیم ملی باید د

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق و اینکه آیا تیم ملی زمان مناسبی برای آماده‌سازی در تهران برای این مسابقه دراختیار داشته یا خیر، اظهار داشت:معمولاً در همه جای دنیا 48 ساعت قبل از مسابقه، بازیکنان را دراختیار تیم قرار می‌دهند. اعتقاد دارم تیم ما پتانسیل صعود از این مرحله را دارد، اگرچه مقابل بحرین خوب بازی نکردیم، اما به هر حال هر مسابقه شرایط خودش را دارد و ما می‌توانیم مقابل عراق همان تیم همیشگی باشیم. 

وی با اشاره به ضعف تیم ملی در برگزاری بازی‌های دوستانه تصریح کرد: این تیم نیاز به تمرین ندارد، بلکه ملی‌پوشان باید بازی‌های دوستانه بیشتری انجام بدهند. معمولاً اگر بازی هم انجام می‌شود، با تیم‌های ضعیف است و این زیاد نمی‌تواند به درد تیم ملی ما بخورد. من فکر می‌کنم بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی آماده هستند و فقط باید از نظر ذهنی در بازی با عراق روی آنها کار کرد. 

روی گذشته کریم باقری در تمرین تیم ملی اشاره کرد که بازیکنان نباید عصبانی شده و نسبت به هر چیزی واکنش نشان بدهند. پاشازاده درخصوص این اظهارنظر باقری افزود:‌ من هم با این صحبت باقری موافق هستم، البته دلیل این اتفاق احساسی بزرگ شدن ما است. من همیشه به شاگردانم در مسابقات لیگ می‌ گویم، هر کسی طاقت فشار و بد و بیراه در فوتبال را ندارد، شلغش را اشتباه انتخاب کرده است. به آنها گفته‌ام شما باید آنقدر از نظر روحی قوی باشید که نشنوید در زمین چه‌ها گفته می‌شود. در واقع بازیکنان که فوتبال بازی می‌کنند، در همه سطوح به نوعی باید کر باشند. فرهنگ ما همین است و ما از بچگی احساسی بزرگ شدیم و من کاملاً موافق هستم که تیم ملی در بازی با بحرین ضعف مشهودی از نظر روحی داشت و در بازی‌ای که می‌شد ما برنده باشیم، حریف با بار روانی سه امتیاز از تیم ملی ما گرفت. 

بیشتر بخوانید:

عراق تیم گردن کلفتی است

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص عدم دعوت از جهانبخش و عزت اللهی به تیم ملی و اینکه آیا این تصمیم را درست می‌داند یا خیر،‌ گفت:‌ اینها مسائلی است که دراختیار کادرفنی است و باید بگذاریم به عهده خودشان هم بماند، چون آنها مسئول پاسخگویی به نتایج هستند. ویلموتس بازیکنی که بازی نکند را به تیم ملی دعوت نمی‌کند، ولی کی‌روش اعتقاد داشت آن بازیکنان به کارش می‌آیند. اگر نظر شخصی من را می‌پرسید، من می‌گویم جهانبخش و عزت‌اللهی در این سطح به درد تیم ملی می‌خوردند، ولی باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. 

بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه تحلیلش از شرایط این روزهای آبی‌پوشان چیست، گفت: استقلال خوب نتیجه گرفته و از نظر روحی تغییر کرده است، اما معتقدم تیم باید در نیم‌فصل تقویت شود. اگر استقلال می‌خواهد سهمیه آسیا بگیرد، حتماً باید بازیکن جدید جذب کند. استقلال بد شروع کرد، ولی خوب به راهش ادامه می‌دهد. فراموش نکنید در یک لیگ، ما پیش‌فصل، آغاز فصل و ادامه فصل را داریم و مهم این است که این تیم به بحران نخورد که اگر هم این اتفاق افتاد باید سریع جمع شود تا در ادامه خودش را به عنوان یک بالانشین حفظ کند. 

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد، خاطرنشان کرد: استقلال در همه پست‌ها احتیاج به جذب بازیکن دارد. مصدومیت، محرومیت و... ممکن است برای هر بازیکنی به وجود بیاید. در خط حمله قائدی و دیاباته حضور دارند و تبریزی هنوز به دوران اوج برنگشته. من فکر می‌کنم یک بازیکن دیگر می‌تواند به خط حمله استقلال اضافه شود و حتی در خط دفاع و هافبک هم نیاز به جذب بازیکن داریم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس