کد خبر 1009215
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

در دنیای پرهیاهوی امروز که پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سرعت اینترنت معایبی دارد باید گفت که پیشرفت تکنولوژی چه اثرات مثبتی در انجام امور ما انسان‌ها ایجاد کرده است. دیگر برای خرید لوازم مورد نیاز یا انجام کارهای خدماتی نیازی به صرف وقت و هزینه زیادی نیست. در حقیقت با پدید آمدن فروشگاه‌های انلاین مانند دیجی کالا و تخفیف هات انجام بسیاری از امور اسان شده است. فقط کافیست در هر جا دنیا که هستید یک گوشی هوشمند مجهز به اینترنت داشته باشید تا به صد فروشگاه وصل شوید و لوازم و کارهای خدماتی خود را انجام دهید.

فروشگاه دیجی کالا

توسعه اینترنت روش‌های خرید را به کلی دگرگون کرده است. از آن جایی که اینترنت تحول گسترده‌ای را در سراسر دنیا به وجود آورده است وجود یک فروشگاه آنلاین که همه نوع محصولی را در خود جای داده باشد یا وجود یک سایت اینترنتی برای انجام همه امور خدماتی منزل و محل کار اهمیت بالایی دارد.

 اگر این فروشگاه اینترنتی فروشگاه دیجی کالا باشد و با کد تخفیف دیجی کالا مبلغی از خرید کسر شود خرید به یاد ماندنی خواهد شد. فروشگاه دیجی کالا با ارائه تخفیف‌های ویژه روی محصولات خود مشتریان زیادی را ترغیب به خرید از فروشگاه خود کرده است. در حقیقت منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به سمت آن ترغیب می‏‌کند.

گروه‌های مختلفی از کالا مانند لوازم خانگی، کالای دیجیتال، لوازم شخصی بانوان و اقایان، هنر، فرهنگ، ورزشی با تنوعی بی نظیر در فروشگاه دیجی کالا عرضه می‌شوند. مرتب سازی محصولات در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در 8 دسته مانند پر بازدیدترین، پرفروش ترین، محبوب‌ترین، جدیدترین، ارزان‌ترین، گران‌ترین، سریع ترین ارسال و بیشترین تخفیف صورت گرفته است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا علاوه بر تهران امروزه تمام نقاط کشور ایران را تحت پوشش قرار داده است.

کد تخفیف دیجی کالا

امروز همه به دنبال خرید اینترنتی همراه با تخفیف هستند تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. کد تخفیف دیجی کالا خرید را برای کاربران راحت‌تر و ارزان‌تر کرده است و در هنگام خرید کاربران می‌‍توانند با وارد کردن کد تخفیف در کادر مربوطه از خرید خود سود ببرند. کد تخفیف‌های دیجی کالا برای همه لوازم از دیجیتال و ابزار اداری گرفته تا مد و پوشاک و لوازم ورزشی  قابل استفاده است.

امروزه همه‌ی افراد قبل از خرید وسیله مورد نیاز خود حتما مقایسه و تحقیق انجام می‌دهند و کالاها را با هم مقایسه می‌کنند، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا کاربران قبل از خرید برای مقایسه قیمت و تمام ویژگی‌های کالای مورد نظر خود به این وب سایت مراجعه کنند و با داشتن کد تخفیف دیجی کالا خریدی ارزان را تجربه کنند.

فروشگاه افق کوروش

فروشگاه اینترنتی افق کوروش به منظور کاهش حمل و نقل‌های درون شهری، تسهیل در امر خرید برای افراد، صرفه جویی در زمان و هزینه و ارائه‌ی کالای با کیفیت از سال 96 در شهر تهران شروع به فعالیت کرد. همه‌ی افراد می‌توانند محصولات و خواروبار مورد نیاز خود مانند پوشاک، مواد غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی را با تخفیف‌های ویژه از سایت افق کوروش تهیه و درب منزل تحویل بگیرند.

کد تخفیف اکالا

با پدید آمدن فروشگاه افق کوروش این مشکل برای بسیاری از افراد حل شده است که برای خرید یک ماست از خانه خارج نشوند و با ثبت سفارش محصول مورد نظر خود به صورت آنلاین محصول خریداری شده را در کمترین زمان در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. با کد تخفیف اکالا می‌توان محصولات خود را با تخفیف بیشتری خریداری کرد.

فروشگاه دیجی استایل

امروزه توسعه شبکه‌ای به اسم اینترنت زندگی انسان‌ها را به طور کلی دگرگون گرده است و با به وجود امدن فروشگاه‌های انلاین مردم ترجیح می‌دهند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. فروشگاه دیجی استایل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه پوشاک است.

این فروشگاه امکان خرید انواع لباس زنانه، مردانه، بچه گانه و انواع اکسسوری از برندهای مختلف را برای مشتریان به ارمغان اورده است و ارزش‌هایی مانند اصالت برند کالا، تحویل روزانه و فوری، قیمت و کیفیت مناسب که فروشگاه اینترنتی دیجی استایل برای مشتریان خود قائل شده است از مهمترین دلایل افزایش مشتریان است.

کد تخفیف دیجی استایل

قیمت محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با کیفیت ان متناسب است و برای کم شدن هزینه‌های خرید فروشگاه اینترنتی دیجی استایل برای کاربران خود کد تخفیف دیجی استایل عرضه می‌کند تا مشتریان خریدی آسان و به یاد ماندنی داشته باشند.

فیلیمو

امروزه بیشتر جوانان به دنبال تماشای فیلم‌های مختلف هستند. اکثر سایت‌های اینترنتی دانلود و تماشای فیلم سینمایی و سریال ناقص هستند و در بهترین حالت شامل محتواهایی هستند که برای بعضی از گروه‌های سنی نامناسب است. سایت اینترنتی فیلیمو همه‌ی امکاناتی که کاربران در نظر دارند را دارد. در حقیقت سایت فیلیمو یک سایت درجه یک، امن و قابل اعتماد برای دانلود و تماشای فیلم و سریال‌های مختلف است.

این سایت برای راحت‌تر شدن و رفاه حال کاربران خود اپلکیشنی وارد بازار کرده است و با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل می‌توان به آسانی به تمام فیلم‌های متنوع دنیا دسترسی پیدا کرد. در سایت فیلیمو می‌توان به جدیدترین سریال‌های ایرانی، فیلم‌های سینمایی خارجی که در هیچ کدام از سایت‌های اینترنتی پیدا نمی‌شوند دسترسی پیدا کرد.

کد تخفیف فیلیمو

فیلم‌های سینمایی، سریال‌های ایرانی و مستندهای مختلف مانند حیات وحش مرجع بسیار خوبی برای یادگیری و درعین حال منبعی سالم برای لذت بردن از زمان هستند. در دنیایی که همه به فکر کار خود هستند دیدن یک فیلم سینمایی اکشن یا یک سریال جذاب و دیدنی ایرانی بهانه‌ی خوبی برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده است و لحظات به یاد ماندنی را برای همه می‌سازد. با استفاده از سایت و اپلیکیشن فیلیمو این امکان برای همه به ساده ترین صورت و ارزان ترین قیمت فراهم شده است و کد تخفیف فیلیمو این امکان را ساده‌تر و در دسترس‌تر نیز کرده است.

کد تخفیف فیلیمو هم در سایت فیلیمو هم در اپلیکیشن فیلیمو قابل استفاده است و سایت اینترنتی تخفیف هات نیز همیشه انواع کد تخفیف فیلیمو را از طریق سایت خود یا شبکه‌های مجازی در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا لذت استفاده از سایت اینترنتی فیلیمو برای جوانان چند برابر شود و با قیمتی مناسبت و ویژه بتوانند به هر فیلم خارجی و سریال ایرانی که خواستند همراه با دوبله تماشا کنند.

بیمه دات کام

امروزه خیلی از افراد کاربرد و اهمیت بیمه در زندگی را نمی‌دانند. در دنیای پر مشغله و حادثه که اتفاقات ناگواری پیش می‌آید بیمه‌ها مانند بیمه بدنه اتومبیل، بیمه درمان، با ایجاد آرامش، اطمینان و امید به زندگی نقش بسیار زیادی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها و نگهداری از جان و مال مردم ایفا می‌کند. اما پیداکردن وب سایتی که بتوان در خرید بیمه یا پرداخت بیمه به آن اطمینان کرد کمی سخت است.

سایت  اینترنتی بیمه دات کام یک وب سایت برای استعلام قیمت، ثبت نام بیمه، خرید بیمه‌های مختلف شامل بیمه خودرو، بیمه مسافرتی، بیمه اموال، بیمه تجهیزات، بیمه خودرو و ... است که فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرد. بیمه اموال شامل بیمه آتش سوزی، بیمه زلزله و ... است. بیمه اشخاص در وب سایت بیمه دات کام شامل بیمه مسافرتی، بیمه مسافرتی ویژه و بیمه درمان تکمیلی است. بیمه خودرو شامل بیمه شخص ثالث سواری، شخص ثالث موتور سیکلت و بیمه بدنه است.

کد تخفیف بیمه دات کام

سایت اینترنتی بیمه دات کام در مناسبت‌های مختلف کد تخفیف‌ها و پیشنهادهای تخفیف‌ داری برای مشتریان خود ارائه می‌کند که می‌توان با مراجعه به سایت تخفیف هات و یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام از این دسته تخفیف‌ها و کد تخفیف بیمه دات کام باخبر شد.

تاکسی آنلاین اسنپ

اگر از ایستدن کنار خیابان برای گرفتن تاکسی خسته شده‌اید و به دنبال یک راه سریع و آسان برای گرفتن تاکسی هستید تاکسی آنلاین اسنپ همه‌ی مشکلات برای گرفتن تاکسی را برای افراد حل کرده است. برنامه اسنپ در سال 93 اولین تاکسی آنلاین بوده که فعالیت خود را آغاز کرده است. با برنامه اسنپ در هر جایی که هستید می‌توانید به راحتی تاکسی بگیرید و نگران در دسترس نبود تاکسی نباشید.

در برنامه اسنپ کافیست یک حساب کاربری داشت و با مشخص کردن مبدا و مقصد، راننده در سریع ترین زمان ممکن در دسترس شما است.

با دانلود برنامه اسنپ از اینترنت مزایای بسیاری را برای گرفتن تاکسی تجربه می‌کنید. از جمله مهمترین این مزایا می‌توان به این موضوع اشاره کرد که دیگر نیازی به همراه داشتن پول نقد نیست و می‌توان با تخفیف اسنپ به صورت غیر نقدی هزینه سفر خود را پرداخت کرد.

با دانلود برنامه اسنپ در هر ساعتی از شبانه روز می‌توان تاکسی آنلاین گرفت زیرا در این برنامه هیچ محدودیتی برای زمان وجود ندارد. پس از پایان سفر درون شهری خود می‌توان نظر خود درباره راننده و حتی کیفیت سفر را ثبت کرد.

کد تخفیف اسنپ

برنامه اسنپ مزایای بسیاری برای همه افراد دارد. صرفه جویی در زمان و هزینه سفر، امکان انجام سفر به صورت رفت و برگشت و یا دو مقصده و یا چند مقصده با کد تخفیف اسنپ، امکان انتخاب زمان توقف در مسیر سفر، پشتیبانی 24 ساعته این اپلیکیشن برای پاسخگویی و داشتن سفرهای بی نهایت رایگان از طریق معرفی برنامه به دیگران از ویژگی‌های بسیار عالی این برنامه است. برای استفاده از کد تخفیف اسنپ ، برنامه اسنپ کد تخفیف مخصوص هر فرد را برای وی ارسال می‌کند و می‌توان با وارد کردن کد تخفیف در برنامه اسنپ، از تخفیف اسنپ بهره مند شد.

اسنپ روم

رزرو هتل مورد نظر قبل از سفر شاید ابتدا کار پر دردسر و سختی به نظر بیاید اما نباید فراموش کرد که با پدید امدن اینترنت بسیاری از کارهای انسان‌ها راحت‌تر شده است. در واقع به وسیله اینترنت هم می‌توان بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس تهیه کرد هم رزرو هتل مورد نظر خود را انجام داد.

یکی از این سایت‌های موجود در اینترنت برای رزرو هتل و بلیط سایت اسنپ روم (زودروم) است. مجموعه‌ی زودروم مانند مجموعه‌ی اسنپ تریپ، علی بابا و... از مجموعه‌های فوق العاده است که در سال 96 فعالیت خود را آغاز کرد و با گذشت روزها و افزایش کاربران بسیار پیشرفته‌تر و موفق شد. تمام تلاش تیم اسنپ روم  بر این بود که هموطنان خویش تجربه‌های خیلی بهتری از سفرهای خود با دوستان و اقوام داشته باشند.

 اعضای تیم زود روم سعی بر این دارند که تمام مشکلاتی که برای اقامت و بوم گردی یا رزرو هتل و بلیط در سفرها تجربه کرده‌اند را رفع کنند تا دیگران این مشکلات را به هنگام اقامت و بوم گردی تجربه نکنند.

این سایت اینترنتی که با گذشت زمان تمام شهرهای ایران را تحت پوشش قرار داده است امکانات وسیعی برای مشتریان فراهم آورده تا به هنگام اقامت، بوم گردی، رزرو هتل یا تهیه بلیط بسیار راحت باشند. با اسنپ روم (زودروم) که هم مانند سایت اسنپ تریپ و علی بابا است می‌توان هر اتاقی را مربوط به هتل‌های یک ستاره یا دو ستاره و حتی ستاره‌های بیشتر را برای خود رزرو کرد و با قیمت‌هایی کمتر سفر اقتصادی داشت.

کد تخفیف اسنپ روم

سایت اینترنتی اسنپ روم خدمات بسیار زیادی را برای هتل‌های خود ارائه داده است مانند: اینترنت رایگان، کنسلی رایگان، پرداخت انلاین،کمترین قیمت و... که می‌توان از این خدمات به بهترین وجه ممکن بهره برد. همچنین برای آسان شدن دسترسی خود به این سایت می‌توان اپلیکیشن زود روم را روی گوشی خود نصب و در هر ساعتی از شبانه روز اتاق و بلیط خود را رزرو کرد. حتی با کد تخفیف اسنپ روم می‌توان تخفیف‌های ویژه برای رزرو هتل و بلیط خود گرفت و بسیار به صرفه و مناسب‌تر از هرجایی اتاق یا بلیط مورد نظر خود را در اسنپ روم رزرو کرد. همچنین کاربران می‌توانند از کد تخفیف اسنپ روم نیز استفاده کنند.

کلمات کلیدی : کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف بیمه دات کام، کد تخفیف اسنپ، کد تخفیف اسنپ روم

**این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس