کد خبر 1008961
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
آرم هفته کتاب

ما در این هفته، هفت روز زمان می‌گذاریم تا نظر رسانه‌ها و فضای اطلاع‌رسانی، نهادها و سازمان‌ها را به کتاب جلب کنیم و در دل آن‌ها بذری بکاریم؛ بنابراین باید روی برنامه‌های این هفته، ماه‌ها وقت بگذاریم.

به گزارش مشرق، هومان حسن‌پور، رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران و عضو شورای سیاست‌گذاری بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب با اشاره به دور شدن هفته کتاب از اهداف خود گفت: ممکن است نظرم درباره هفته کتاب کاملا با شما متفاوت باشد. امکان دارد هفته کتاب از اهداف خود دور شده باشد ولی این‌طور نیست که با اهداف خود در تضاد باشد. اگر ما بتوانیم برخی از روندها را اصلاح کنیم و هفته کتاب را در مسیر دیگری بیندازیم، این هفته می‌تواند ظرفیت بزرگی برای کتاب باشد.

او افزود: ما در این هفته، هفت روز زمان می‌گذاریم تا نظر رسانه‌ها و فضای اطلاع‌رسانی، نهادها و سازمان‌ها را به کتاب جلب کنیم و در دل آن‌ها بذری بکاریم؛ بنابراین باید روی برنامه‌های این هفته، ماه‌ها وقت بگذاریم، نه اینکه یک یا دو ماه قبل جلسه‌ای بگذاریم که برای این‌ هفته چه برنامه‌هایی باید داشته باشیم. به‌نظرم یک یا دو هفته بعد از هفته کتاب باید برای برنامه‌های هفته کتاب سال بعد فکر کرد و برنامه‌ریزی داشت؛ در این‌ صورت ثانیه‌های هفته کتاب مانند طلا برای کتاب خواهد بود؛ البته این‌طور نیست که بگوییم حالا که برنامه‌های هفته کتاب به این شکل است، بیاییم و هفته کتاب را رها کنیم؛ اگر فکر می‌کنیم می‌توانیم تأثیر بگذاریم در حد زمانی که به بازی گرفته شده‌ایم باید کار کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس