روحانی

رئیس جمهور گفت: تامین آب آشامیدنی یزد تا ۳۰ سال آینده و توسعه حمل و نقل ریلی در استان دو هدیه مهم رئیس جمهور به مردم استان یزد در سفر به این استان بود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی، یکشنبه شب در نشستی خبری اظهار داشت: طرح هایی که در طول امروز و امشب افتتاح شد برای مردم یزد خوشحال کننده بود ضمن اینکه دو طرح مهم که برای افتتاح آنها شخصا رفتم در چادرملو و دیگری توربین سازی، تحولی بزرگ نه تنها برای استان یزد بلکه برای کشور بود.

بیشتربخوانید:

روحانی در یزد: اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است

دولت نباید شغل ایجاد کند بلکه زیرساخت‌ها را آماده کند

وی افزود: در این سفر دو وعده بزرگ به مردم دادیم که یکی در حوزه راه و حمل و نقل با مبلغ اعتبار ۵۲۵ میلیارد تومان و دیگری پروژه های حوزه آب است که باید تا پایان سال ۹۹ بهره برداری شود ضمن اینکه برای تکمیل طرح های دور قبل نیز اعتبارات خوبی اختصاص یافت و متعهد به تکمیل این طرح ها هستیم.

روحانی خاطرنشان کرد: در حوزه آب نیز در شورای آب تصمیماتی اتخاذ شده هم برای آب آشامیدنی در طول ۳۰ سال آینده و هم برای بخش صنعت که در هر دو بخش تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی در مورد طرح های نیمه تمامی که به دلیل عدم تامین اعتبار نیمه کاره مانده اند، افزود: طرح های نیمه تمام سفر قبلی را تامین اعتبار خواهیم کرد اما برای سایر طرح ها ۱۴ بانک وارد عمل شده اند و ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات می دهند تا این طرح ها تکمیل شوند و سرمایه گذاران می توانند از این تسهیلات و اعتبارات بهره مند شوند و طرح ها را تکمیل کنند.

رئیس جمهور در مورد فعالیت های تک در استان یزد و اقدام دولت برای جهانی شدن این صنعت در کشور بیان کرد: امشب شاهد ارائه گزارش ۱۱ شرکت دانش بنیان در یزد بودیم که البته مشکلاتی داشتند که باید این مشکلات دنبال و مسائل آنها حل شود.

وی اظهار داشت: کارخانه نوآوری که در یزد افتتاح شد، دومین کارخانه نوآوری کشور است که امیدواریم بتواند زمینه فعالیت و جذب جوانان تحصیلکرده را فراهم کند.

روحانی خاطرنشان کرد: فعالیت های زیرساختی بسیاری در حوزه صنایع های تک انجام شده اما باید توسعه یابد و این مهم توسط دولت همچنان پیگیری می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    0 0
    بزن حسن که داری خوب میزنی
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    0 0
    این یک سال هم مثل هفت سال دیگرتون هست.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    0 0
    وعده های خیالی مشکلی را حل نمیکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس