کد خبر 1008691
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
افشین داوری

نام افشین داوری در حالی در فهرست کاندیداهای تایید صلاحیت شده فدراسیون والیبال قرار گرفت که به دلیل مخالفت وزیر ورزش وی از انتخابات کناره گیری کرده بود.

به گزارش مشرق، وزارت ورزش در حالی امروز یکشنبه و در فاصله غیرقانونی ۱۰ روز مانده به انتخابات فدراسیون والیبال، اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده این فدراسیون را اعلام کرد که نام افشین داوری در میان آنها دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی داوری با فدراسیون والیبال

افشین داوری که بعد از کنار رفتن احمد ضیایی از ریاست فدراسیون والیبال سرپرستی این فدراسیون را عهده دار شد، در آخرین روز تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداها اقدام به ثبت نام کرد و همزمان استعفای خود را از سرپرستی هم اعلام کرد.

ورود داوری به انتخابات فدراسیون والیبال و استعفای وی اما با مخالفت وزیر ورزش مواجه شد. بدین ترتیب نام داوری از فهرست کاندیداهای فدراسیون والیبال خارج شد. حتی شخص افشین داوری در گفتگویی که با پایگاه خبری وزارت ورزش داشت، این موضوع را اعلام که از نامزدی در انتخابات فدراسیون والیبال کناره گیری کرده است.

با همه اینها اما نام افشین داوری در فهرست کاندیداهای مورد تایید وزارت ورزش است و مسئولان این وزارتخانه از این موضوع حمایت هم می کنند.

اسبقیان: نام «داوری» در فهرست کاندیداها بود و مشکلی برای انتخابات ندارد

سید محمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در مورد دلیل این موضوع گفت: افشین داوری جزو افرادی بود که برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال نام نویسی کرد. ما هم طبق روال قانونی پرونده وی را برای بررسی و تایید صلاحیت در اختیار مراجع ذی صلاح قرار دادیم.

«به دلیل مخالفت وزیر ورزش با استعفای داوری، نام او از فهرست کاندیداها خارج شده بود و اصلا قرار نبود در انتخابات شرکت داشته باشد. چطور تایید صلاحیت شده است؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: شما به دنبال پاسخ من هستید یا توضیحات خود! من به عنوان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در مورد بودن با نبودن فردی میان کاندیداها و استعفای آنها تصمیم نمی گیرم. نام او در میان کاندیداها بود و بنده همچون دیگر کاندیداها، پرونده وی را در جریان قرار دادم.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها تاکید کرد که افشین داوری هیچ مشکلی ندارد و می تواند به عنوان یک کاندیدای تایید صلاحیت شده در انتخابات ۲۹ آبان ماه فدراسیون والیبال شرکت کند!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس