فوتبال ساحلی ایران

ملی پوشان ساحلی ایران با نمایشی دلپذیر موفق شدند برای دومین سال پیاپی به قهرمانی در جام بین قاره‌ای برسند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با صدرنشینی در مرحله گروهی و حذف امارات میزبان موفق به صعود به فینال جام بین قاره‌ای شده بود، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در دبی به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت.

این دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه ۶ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران را در این بازی مصطفی کیانی، سعید پیرامون، محمد علی مختاری، بهزادپور، محمد احمدزاده به ثمر رساندند.

ساحلی بازان ایران بازی را توفانی آغاز کردند و در دقیقه ۳ با ضربه ایستگاهی مصطفی کیانی به گل رسیدند و در دقیقه ۶ نیز با شوت دیدنی سعید پیرامون از زمین خودی به کنج دروازه اسپانیا، گل دوم را زدند.

فیلم/ خلاصه فوتبال ساحلی ایران ۶-۳ اسپانیا

لاروخاها در دقیقه ۱۱ با ضربه قیچی برگردان زیبای گومز اختلاف را به حداقل رساندند و در فاصله ۲۴ ثانیه به اتمام بازی هم روی یک حرکت تیمی از کرنر گل تساوی را توسط سوارز زدند تا تایم اول با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

اما در نهایت ملی پوشان ساحلی ایران با نمایش فوق‌العاده در دو تایم بعدی توانستند به پیروزی ۶ بر ۳ دست مقابل اسپانیا پیدا کنند تا برای دومین سال متوالی قهرمان جام بین قاره‌ای شوند.

دانلود

ساحلی‌بازان ایران در مرحله گروهی برابر تیم‌های مکزیک، مصر و روسیه پیروز شدند و پس از آن با شکست دادن امارات میزبان مسابقات، راهی فینال شدند. در دیدار رده بندی تیم فوتبال ساحلی امارات موفق شد تا با برتری برابر روسیه به مقام سوم مسابقات دست یابد.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با این قهرمانی به سومین قهرمانی‌ خود در ۹ دوره جام بین قاره‌ای دست یافت و از این پس با برزیل و روسیه بعنوان یکی از سه تیم پرافتخار این رقابتها شناخته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    4 0
    زنده باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس