سرلشکر باقری نمایه

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می‌شوند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز(شنبه) در حاشیه بازدید از مرکز بهینه سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نزاجا و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاری که در این مجموعه انجام می‌شود بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: نیروی زمینی بعنوان ستون فقرات ارتش مسئولیت اصلی در دفاع سرزمین خشکی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و این ماموریت سنگین تا حد زیادی متکی به تجهیزات پیشرفته است.

بیشتر بخوانید:

بازدید سرلشکر باقری از مرکز شهید زرهرن نزاجا

وی افزود: این نیرو در کنار قدرت تحرک و قدرت آتش تجهیزات، با بهره‌مندی از نیروی انسانی با مهارت، عالم و فداکار و شجاع می‌توانند با اطمینان از سرزمین ما دفاع کند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه با تحرک سال‌های اخیر و اقدامات خوب صورت گرفته، این مرکز نقش خود را به خوبی انجام می‌دهد، تصریح کرد: بخش‌های زیادی از تجهیزات نیروی زمینی بازسازی شده و بخش‌های دیگری در نوبت نگهداری و تعمیر است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: ما در بخش‌هایی نیاز به این نداریم که تجهیزات‌مان را کنار گذاشته و تجهیزات جدید بخریم، در واقع با حفظ بخش اصلی تانک‌ها، توپ‌ها و نفربرها و تست کارآمدی آنها، تجهیزات آن‌ها تعویض و بروزرسانی می‌شوند و ما دارای تجهیزات به روز دنیا خواهیم بود.

وی در پایان گفت: به این ترتیب تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    7 0
    خدا سلامتی و عزت بهتون ببخشه..
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    1 0
    پول زیاد ولی اصولی خرج بکنیم که بهتر است
  • علی خدایی NL ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    1 0
    بله کاملا درست میگوید فرمانده ما باید تمامی تجهیزات مان رو اولا خودمان بسازیم و دوما نوسازی و دیگر ها را بکنیم که خدا رو شکر میکنیم.و انواع تجهیزاتی که مورد نیازمان باشد فقط خودمان بسازیم
  • سعید ر IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    با سلام باید تا می توانیم موشک و. جنگنده تولید کنیم باید انقدر موشک و جنگنده داشته باشیم که بتوانیم در برابر همه جهانخواران بایستیم زنده باد جمهوری اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس