کد خبر 1006960
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
وحید کاظمی

وحید کاظمی در لیگ برتر امسال جزو پر قضاوت‌ترین داوران لیگ برتر محسوب می‌شود اما قضاوت این داور مازندارنی عمدتا با اعتراض سرخابی‌های تهران همراه بوده است.

به گزارش مشرق، اعتراض‌ها و حساسیت‌ها طی دو فصل جاری به قضاوت وحید کاظمی افزایش یافته و تا جایی پیش رفته که در جام حذفی، قضاوت بازی استقلال با فجرسپاسی را از کاظمی گرفتند و به پیام حیدری سپردند. حالا، اما بازی حساس تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز هم در شرایطی به کاظمی سپرده شده که این داور در فصل جاری قضاوت‌های پرسر و صدایی داشته است.

جنجال در هفته نهم 

قضاوت او در هفته نهم لیگ برتر  و دیدار نفت مسجدسلیمان و فولاد هم به گفته کارشناسان امر، پراشتباه بود. او ۲ گل سالم نفت مسجدسلیمان را مردود اعلام کرد. ابتدا یک آفساید اشتباه اعلام شد که به ادعای کارشناسان، این صحنه به هیچ عنوان آفساید نبود. گل دوم هم در حالی خطای مهاجم نفت مسجدسلیمان روی دروازه‌بان اعلام شد که هیچ خطایی رخ نداده بود. قضاوت او باعث شد تیم میزبان به شدت از داوری متضرر شود.

بیشتر بخوانید:

سپاهان تیم‌تر از تراکتور است

فستیوال قضاوت‌های اشتباه کاظمی

پیش از این کاظمی در هفته پنجم لیگ برتر در تهران دیدار پرسپولیس و سپاهان را سوت زده بود که سرخپوشان تهرانی به قضاوت او اعتراض‌های زیادی داشتند. در بازی ذوب‌آهن و شهرخودرو هم منصوریان سرمربی تیم اصفهانی به شدت به قضاوت کاظمی معترض بود. 

یک بی‌سلیقگی عجیب 

مهم‌ترین اعتراض طی ماه‌های اخیر به اشتباه باورنکردنی کاظمی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی فصل قبل تعلق دارد. زمانی که کاظمی به عنوان داور پشت دروازه، پنالتی عجیبی را به سپاهان هدیه داد و همه کارشناسان داوری به اتفاق گفتند او دچار یک اشتباه عجیب شده است. حالا با بی‌سلیقگی کمیته داوران، چند هفته پس از قضاوت پرسرو صدای کاظمی برای سپاهان مقابل پرسپولیس، دوباره یک بازی دیگر از سپاهان به او سپرده شد؛ در واقع یکی از فینال‌های نیم فصل نخست که سه امتیاز آن شاید قهرمان کل لیگ را تعیین کند: تقابل سپاهان مقابل تراکتور. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس