محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی طی سئوالی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار روشن شدن نقش خانم ثنا اسدیان در انعقاد قراردادهای کلان بیمه‌ای با شرکت رایتل شد.

به گزارش مشرق، متن کامل سئوال سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین،‌ابیک و البرز از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است؛

«شرح سوال: با توجه به انعقاد قراردادهای کلان بیمه‌ای توسط خانم ثنا اسدیان نمایندگی کد 2323 بیمه ما (وابسته به بانک ملت) با شرکت رایتل و شرکت‌های حوزه ارتباطات و ای تی پاسخ به سوالات زیر به طور کامل و شفاف در اسرع وقت، لازم و ضروری است.

1- آیا خانم ثنا اسدیان با جنابعالی ارتباط فامیلی دارد؟ در صورت پاسخ مثبت، نسبت دقیق ایشان با خود را اعلام کنید.

2- با توجه به فعالیت کوتاه مدت این نمایندگی، چگونه این خانم توانسته است انحصار کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت بزرگ و مهمی همچون رایتل را به دست آورد؟

3- شرح دقیق چگونگی روند واگذاری بیمه نامه‌ها به این نمایندگی تازه کار چیست؟ آیا در این خصوص مناقصه‌ای برگزار شده است؟

4- دریافت کارمزدهای از چند صد میلیون ریالی تا بیش از یک میلیارد ریالی این نمایندگی در ماه از همان بدو تاسیس در حالی که نمایندگی‌های قدیمی صنعت بیمه درگیر دریافت کارمزد پایینی در این سالها هستند، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات چگونه رخ داده است؟

5- بررسی لیست کامل پرتقوی نمایندگی از ابتدا تاکنون و ارتباطات نامبزده با وزیر و مدیران ارشد وزارتخانه و سازمان‌های تابعه نشان از یک رانت بزرگ در کارمزد این نمایندگی دارد، در این خصوص به صورت دقیق و شفاف توضیح دهید.

6- در بررسی سبد پر تفوی این نمایندگی نشان از وجود یک انحصار خاص در حوزه شرکت‌های زیرمجموعه بخش فناوری اطلاعات و ای تی می‌باشد مانند: رایتل، شاتل، آسیاتک، دانک، فرابورد داده‌های ایرانیان و تراشه سبز تهران، علت چنین اتفاقاتی چیست؟

7- آیا تمرکز حضور در شرکت‌ها در پرتفوی این نمایندگی نشان از یک رانت سازمان یافته برای نامزده نیست؟

8- نقش همسر خانم ثنا اسدیان (آقا نواب زاد) در انعقاد قرارداهای کلان بیمه‌ای با شرکت‌های حوزه آی تی چیست؟ نسبت نواب زاده با شما چیست؟ که در قامت مشاور بیمه‌ای مخابرات با حداقل سابقه در امر بیمه‌گری برای سرنوشت بیمه سازمان‌های بزرگی همچون مخابرات تصمیم‌گیری می‌کند؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • رامین IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    15 21
    اینجا ایران است...
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      54 0
      نه خیر. اینجا دولت روحانی است..
    • سامی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      1 15
      اینجا ایران است .
  • حسن IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    24 2
    فقط یه لحظه فکر کنید ما هم میومدیم مشروب رو آزاد میکردیم میومدیم زن بارگی و ازاد میکردیم میومدیم همجنس بازی و غنا و آواز خوندن و رقص و دیسکو آزاد میکردیم چی میشد؟؟؟؟بنظرت ما تاریخی تر هستیم یا ترکیه ایی که روزی جزیی از همین کشور بوده؟!!!!! بنظرت ما اگه بیایم بگیم ای اسرائیل ما دیگه کاری به تو نداریم و مثل ترکیه میایم سفارتخونه تو رو هم توی تهران باز میکنیم بنظرتون چه اتفاقی میفته؟؟؟ درسته سخته درسته وضعمون خوب نیست اما حداقلش اینه داریم دستور اسلام رو اجرا میکنیم.کدوم یکی از این کشورهای اسلامی دارن اسلام رو انجام میدن؟ ترکیه که برده ی پوله و به تروریست و همجنسبازا پناه میده ؟ عربستان که شده پدرو مادر و تروریست ها؟؟؟ مصر ؟؟ واقعا تا حالا به این موضوع فکر کردید؟؟؟؟ خدا مگر نگفت مشروب حرامه ؟؟ مگر نگفت زنا حرامه؟؟؟مگر نگفت زن بارگی و این دست کارا حرامه؟؟ما یا قران رو قبول داریم یا نداریم دیگه!!! تکلفمونو با خودمون مشخص کنیم.اگر داریم پس ارزوی ترکیه شدن چه معنی میده؟؟ اگر قرار بود ترکیه بشیم هزار برابر بیشتر ترکیه میتونسیتم تو این وادی بیفتیم اما اسلام رو انتخاب کردیم.اسلام حقیقی نه اسلام لائیک. امیدوارم خدا صبر مسلمانان حقیقی که در ایران زندگی میکنند و میتونستند مثل ترکیه مصر عربستان از هر راهی پول بدست بیارند و میتونستند احکام اسلام رو زیر پا بگذارند اما اینکارو نکردند خدا اجر رو بده و کشور ما رو آباد و کشورهایی که علیه اسلام یعنی ما حرف میزنند و عمل میکنند ویران کنه. وعده خدا حقه و توش خللی نیست.
    • DE ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      1 0
      مارمولک خواب ریاست جمهوری می بیند !
    • منتظر IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
      0 0
      سلام حسن آقا، چقدر خالصانه و بی ریا پیام گذاشتی خدا رو شکر میکنم که هموطنانی مثل شما با بصیرت وجود دارند در این فضای پیچیده آخر الزمانی،خدا حفت کنه
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    0 0
    خودتونم نمیدونید از تکنولوژی، علم، فناوری و حتی دین و ایدئولوژی چی میخواید!
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    2 0
    نمونه دیگر فامیل بازی اذزی جهری استخدام نکردن پذیرفته شدگان ازمون ورودی وزارت ارتباطات بود که توی زمان واعظی ازشون ازمون گرفته بودن و پذیرفته شده بودن اما جهرمی که اومد افراد خودشو اورد و به اوناهم گفت برید به زن و بچتون گرسنگی بدید مشرق خواهشا خواهشا خواهشا این موضوع پذیرفته شدگان رو پیگیری کن منتظر خبرش هستم یامهدی
  • حسين DE ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    1 0
    راستى يادم رفت كسى ميدونه ( هزار فاميل يعنى چه ) ؟
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    1 0
    درود بر سیده حمیده زرآبادی! جا دارد که از جناب آقای رئیسی عزیز درخواست پیگیری کنیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس