راهپیمایی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا

رئیس ‌نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در جریان راهپیمایی باشکوه اربعین بیش از ۵۰۰ هزار زائر از میان جمعیت سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفری از جامعه دانشگاهی بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از وبدا، حجت‌الاسلام ‌ مصطفی رستمی در شانزدهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان برگزار شد، تربیت دانشجو در دانشگاه‌ها را کاری مهم و بزرگ دانست و گفت: در جریان سیل‌های اخیر کشور، همین دانشجویان و جوانان بارهای بسیار بزرگی را از دوش ما برداشتند و در جریان راهپیمایی باشکوه اربعین حضور حماسی را رقم زدند.

براساس پژوهشی که شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام داده بود مشخص شد بیش از ۵۰۰ هزار زائر از میان جمعیت سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفری از جامعه دانشگاهی بوده است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    0 0
    خبر درسته اما متاسفانه اطلاع رسانی تلویزیون درست نیست. چرا نباید موکبی باشد که خادمین ان از مقطع دکترا باشند. تلویزیون یکی از مراکز جنوب کشور به جای پرداختن به این مساله مثل مگس رفته بود سراغ موکب معتادان ترک کرده و ان موکب رو توی بوق و کرنا کرده بود. یعنی تا این حد است سطح فهم و شعور فیلمسازان و در راس ان مدیران برخی مراکز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس