کد خبر 1006278
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
قطار

مسافر قطار در پاکستان که برای درست کردن چای، گاز پیک نیک با خودش همراه داشت باعث انفجار و آتش‌سوزی قطار و مرگ دست کم ۷۴ مسافر شد.

به گزارش مشرق، به‌گزارش رسانه‌های محلی پاکستان، این حادثه صبح پنجشنبه ۹ آبان در نزدیکی شهر «رحیم یارخان» در جنوب ایالت پنجاب رخ داد. به‌گفته کارشناسان یکی از مسافران گاز پیک نیکی را که مخفیانه وارد قطار کرده بود برای تهیه صبحانه در فضای بسته روشن کرد اما سر یکی از پیچ‌ها کپسول واژگون و منفجر شد.

بیشتر بخوانید:

به‌گفته شاهدان پس از انفجار کپسول و آتش‌سوزی، قطار ۲۰ دقیقه‌ای در حرکت بود تا سرانجام ترمز اضطراری کشیده شد. یکی از مسافران نجات یافته به خبرنگاران گفت: «واقعاً وحشتناک بود. ما مرگ را جلوی چشمانمان دیدیم. واگن‌ها یکی پس از دیگری آتش می‌گرفت و بسیاری از مسافران از وحشت خود را بیرون می‌انداختند و مجروح یا کشته می‌شدند.  نمی‌توانم آن لحظات را فراموش کنم.»

براساس آخرین گزارش‌ها، برای امدادرسانی به این حادثه بالگردهای ارتش پاکستان نیز به محل آمدند و ۹ نفر از مصدومان، هوایی به بیمارستان انتقال یافتند. آخرین گزارش‌ها از مرگ ۷۴ مسافر و مصدومیت ۹۰ نفر خبر داده است. برخی رسانه‌ها  مدعی شده‌اند که تعداد زیادی از مسافران این قطار برای برگزاری یک تظاهرات گسترده به سمت اسلام آباد حرکت می‌کردند اما این ادعا از سوی مقامات رسمی این کشور تأیید نشده است. این قطار از شهر کراچی به‌سمت لاهور حرکت می‌کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    11 0
    کارد بخوره به شکمش
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    3 0
    همون بهتر که به تظاهرات های احمقانه همیشگی پاکستانی ها نرسیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس