کد خبر 1006269
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
آرش افشین

گل آرش افشین در دقیقه 89 دیدار پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه غدیر در لیگ سیزدهم را می توان جنجالی ترین گل تاریخ رقابت های این دو تیم دانست.

به گزارش مشرق، روز دوشنبه تیم های فولاد و پرسپولیس باید در ورزشگاه زیبا و مدرن فولادآرنا به مصاف هم بروند که رقابت های این دو تیم همیشه جذاب و دیدنی بوده است.
بیشتر بخوانید:

جنجالی ترین گل این رقابت ها را قطعا می توان به گل آرش افشین لقب داد، پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ سیزدهم با هدایت علی دایی به مصاف فولاد رفت و ابتدا با گل سید مهدی سیدصالحی از حریف پیش افتاد اما در ادامه ریباند ضربه آرش افشین را اسماعیل شریفات وارد دروازه نیلسون کرد.

همه چیز عادی پیش می رفت تا اینکه در دقیقه 89 پاس ساسان انصاری وینگر تازه وارد حسین فرکی درون محوطه جریمه به آرش افشین رسید و او توانست دروازه نیلسون و پرسپولیس را برای بر دوم باز کند، گلی که می توان از عوامل مهم قهرمانی فولاد در آن رقابت ها دانست.

صحنه های آهسته نشان می دهد که توپ به دستان آرش افشین برخورد کرده و اگر داور آن صحنه را می دید، لیگ سیزدهم جور دیگری به پایان می رسید. البته پس از لیگ سیزدهم، تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتر از جمله فولاد خوزستان با ابطال کارت خدمتشان راهی تیم های تراکتور، ملوان، نیروی زمینی و فجرسپاسی شدند.

دانلود

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    0 0
    هوا خاک بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس