کد خبر 1006113
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
کمیل قاسمی

کمیل قاسمی و احسان لشکری، کشتی‌گیران مدال آور ایران در المپیک و جهان با حضور در روستاهای مرزی اقلامی را بین مردم محروم توزیع کردند.

به گزارش مشرق، کمیل قاسمی و احسان لشکری، مدال آوران المپیک و جهان در راستای فعالیت‌های یک مؤسسه خیریه، برخی اقلام خوراکی را میان مردم محروم روستاهای مرزی  ابراهیم بای و سیاه خوله استان خراسان رضوی توزیع کردند. امیر توکلیان و مصطفی علیزاده هم در این برنامه حضور داشتند.

قاسمی و لشکری به مردم این روستاها که از کمترین امکانات برخوردار هستند، قول دادند در آینده حمایت‌های بیشتری از آنها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید:

کمیل قاسمی: پاداش المپیک لندن را هم بدهند

جمعی از  کشتی گیران در راستای فعالیت یک مؤسسه خیریه و مسئولیت‌های اجتماعی خود تاکنون به برخی روستاهای محروم استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان هم سرکشی کرده‌اند.

ابراهیم بای، روستایی از توابع بخش صالح‌آباد شهرستان تربت جام در استان خراسان رضوی ایران است. این روستا که هم مرز با کشورهای افغانستان و ترکمنستان است، براساس آخرین سرشماری‌ها حدود ۲۲ خانوار جمعیت دارد که به دلیل خشکسالی در چند سال گذشته با مشکل شدید کم آبی روبه‌رو هستند و به همین دلیل  از نظر مالی در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين DE ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 0
    پهلوانان واقعى درود بر شما.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 0
    آفرین..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس