نشست شرکت‌های دانش بنیان با رئیسی

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باید تمام خان های مانع تولید از جلوی راه صنعتگران برداشته شود تا شاهد رونق تولید باشیم، گفت: موانع رونق تولید باید در کشور برداشته شود.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه امروز پنج شنبه در نشست خبری پایان سفرش به آذربایجان شرقی و شهر تبریز گفت: امروز در جلسات مختلف استان آذربایجان شرقی شرکت کردم و مسائل و مشکلات دستگاه قضا در این استان بررسی شد.

بیشتر بخوانید:

پرونده‌هایی که مطالبه عمومی است باید با سرعت و دقت رسیدگی شود

 اقدامات قضایی ۵۰۰ واحد تولیدی را احیا کرد

رئیس قوه قضائیه: مقابله با رشوه‌پردازی از طریق اصلاح نظام اداری است

وی ادامه داد: امروز در جلسات مختلفی شرکت کردم و همزمان معاونان و مدیران قوه قضاییه در شهرستان های استان حضور پیدا کردند و مشکلات بررسی شد.

رئیسی سپس گفت: ۱۷ گروه از مسئولین عالی قوه قضائیه به نقاط مختلف استان اعزام شده بودند که امروز جلسه شورای عالی قوه قضاییه برای جمع بندی این فعالیت گروه برگزار شد. البته از هفته های گذشته نیز ۴۰ نفر برای بررسی کارشناسی مسائل و مشکلات عازم استان شده بودند.

وی به بازدیدش از کارخانه ماشین سازی تبریز اشاره داشت و گفت: این کارخانه بعد از برخورد قوه قضاییه با مسائلی که داشت، چرخ های تولیدش مجدد در حال چرخیدن است و رونق گرفته است.

رئیسی افزود: در آینده هم این ظرفیت تولید ماشین سازی باید بیشتر از این شود. فساد چوبی در چرخ تولید است، اگر این مانع برداشته شود باعث رونق تولید می شود.

وی ادامه داد: باید هیات مدیره این کارخانه هرچه زودتر مشخص شده و فعالیت ها بیشتر انجام شود. این کارخانه می تواند بیشتر از قبل و بهتر از آن فعال باشد.

رئیس قوه قضاییه به نشست با کارآفرینان و صنعتگران در خصوص مسائل و مشکلات تولید اشاره داشت و گفت: مسائلی در این جلسه مطرح شد که باید این موارد بررسی شود. امروز باید آن موانعی که در راه تولید وجود دارد برداشته شود.

وی گفت: باید تمام خان های مانع تولید از جلوی راه صنعتگران برداشته شود تا شاهد رونق تولید باشیم.

وی گفت: شنیدن نکته نظرات خانواده شهدا و نخبگان در دیدار ظهر امروز برای بنده به عنوان مسئول مهم بود. باید از نظرات نخبگان جامعه در جهت توسعه و کاهش مشکلات استفاده کرد.

رئیسی ابراز داشت: ۶۰۰ میلیارد تومان از بودجه قوه قضاییه برای حل مشکلات قضایی استان آذربایجان شرقی تصویب شد.

وی ادامه داد: خداوند منابع مادی و ذخایر به آذربایجان‌شرقی عنایت کرده و عزم و اراده راسخ هم در جوانان برای کار وجود دارد.

وی گفت: قوه قضائیه اجازه نخواهد داد با زیاده خواهی ها کارخانه ای تعطیل یا دچار وقفه شود.

رئیسی افزود: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته، شاهد کاهش پرونده قضایی در این استان باشیم.

رئیس قوه قضاییه افزود: پرونده های خاصی که دغدغه مردم است، از جمله آلاینده ها و مباحث محیط زیستی در هر شهر و روستایی باشد، در اولویت بررسی ها خواهد بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس