پهپاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان این جنبش توانسته‌اند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را رصد و آن را مجبور به فرار از آسمان این کشور کرده‌اند.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان این جنبش پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی را از آسمان لبنان فراری داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه «حزب‌الله» و «أمل» برای تکذیب یک ادعای نادرست

موضع قوای سیاسی لبنان پس از استعفای نخست‌وزیر چیست؟

حزب‌الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد که بعد از ظهر امروز پنجشنبه (نهم آبان) ساعت ۱۴:۰۵ به وقت بیروت، رزمندگان این حزب با سلاح‌های مناسب یک فروند پهپاد متجاوز را بعد از رصد، از آسمان لبنان فراری داده‌اند.

رسانه‌های لبنان ساعت چهار بعد از ظهر امروز از ساقط شدن یک پهپاد این رژیم در جنوب این کشور خبر دادند. شبکه تلویزیونی «المیادین» محل سقوط این پهپاد را «سهل المیدنه» در نزدیکی «النبطیه» در جنوب لبنان اعلام کرد.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی عربی‌زبان ارتش رژیم صهیونیستی نیز در حساب توییتری خود مدعی شد: «لحظاتی قبل تیراندازی پدافند هوایی منطقه‌ای در لبنان به سمت پهپادی اسرائیلی رصد شد؛ این پهپاد آسیب ندیده است».

حزب‌الله لبنان بعد از حادثه سوم شهریور ضاحیه بیروت که در آن، دو پهپاد اسرائیلی با ورود به آسمان بیروت قصد انجام عملیات ترور دارند، این حزب اعلام کرد که پاسخ این تجاوزگری را که تغییر در موازنه قدرت و بازدارندگی ۲۰۰۶ به بعد است، خواهد داد.

حزب‌الله لبنان عصر دهم شهریور ماه در پاسخ به این اقدام رژیم صهیونیستی، به مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی حمله موشکی کرده و یک خودروی نظامی آن را منهدم کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس