کد خبر 1005640
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
تاجیکستان

پس از پیروزی در بازی نخست مقابل کامرون، حالا جوانان تاجیک تلاش می‌کنند تا اسپانیا را متوقف کنند و صدرنشینی خود را تثبیت بخشند.

به گزارش مشرق، جام جهانی زیر ۱۷ ساله ها در برزیل برگزار می‌شود و تیم های کره جنوبی، ژاپن و تاجیکستان نیز از قاره آسیا در این رقابت ها حضور پیدا کرده‌اند. کره جنوبی و ژاپن بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما برد تاجیکستان برابر کامرون خبرسازتر شد چرا که کمتر کسی انتظار چنین نتیجه و چنان نمایشی را از تیم کم نام و نشان «زین الدین رحیموف» داشت.

بازی تیم های کامرون و تاجیکستان در حضور هواداران پرتعداد برگزار شد و تاجیک ها با یک گل از روی نقطه پنالتی برنده بازی شدند. رستم ستاره این تیم با فرار از سد مدافعان، با دروازه بان تک به تک شد و او را نیز دریبل زد و یک پنالتی گرفت تا رحمتوف دروازه را باز کند.

در ادامه رستم بار دیگر روی حرکت فردی خود موقعیت خلق کرد و این بار خودش دروازه را باز کرد اما پس از بازبینی VAR مشخص شد که چند ثانیه قبل مدافع تاجیکستان روی بازیکن کامرون خطا کرده بود و گل مردود شد. نکته جالب این که همین بازیکن تاجیک المرودوف پنج دقیقه بعد نیز یک خطای دیگر مرتکب شد تا با گرفتن کارت زرد دوم از زمین اخراج شود.

در نهایت علی رغم این که کامرون توپ و میدان را در اختیار داشت اما نماینده آسیا در این بازی حساس پیروز شد. آن چه که از این بازی در شبکه های اجتماعی توجه ها را بیشتر به خود جلب کرد، ویدیوی ضربه ایستگاهی ترکیبی تاجیکستانی ها بود که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. با این حال شادی بازیکنان تاجیکستان در پایان بازی بسیار جذاب بود؛ آن هم در شرایطی که همان زمان مردم این کشور جشن سالانه روز کوروش را برگزار کرده بودند.

حالا تساوی اسپانیا و آرژانتین، تیم تاجیکستان را در صدر نگه داشته است. فردا آن ها به مصاف اسپانیا می روند و در صورت کسب یک تساوی، جایگاه خود در صدر را تثبیت خواهند بخشید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس