کد خبر 1005016
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
شجاعیان

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که مصدوم شدم می‌توانستم بدوم و حتی می‌خواستم به زمین بروم ولی پزشک تیم جلویم را گرفت.

به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص عکسی که در فضای مجازی از وی پخش شده و لحظه آسیب دیدگی وی را نشان می‌دهد گفت: ضربه از پشت به من برخورد کرد ولی این ضربه به صورت کامل از پشت نبود. شاید اگر آن ضربه کامل به پشت پایم می‌خورد شاید این اتفاق برایم رخ نمی‌داد.

وی افزود: این ضربه رو به بیرون بود و باعث شد رباط پایم پاره شود. اصولا وقتی رباط پا پاره می‌شود یک حس و یا یک صدایی به گوش شخص می‌خورد که خودش متوجه می‌شود. کسی که رباطش پاره می‌شود فقط خودش متوجه این موضوع می‌شود. وقتی این اتفاق برایم رخ داد شاید مثل دفعه گذشته نبود و به همین خاطر فکر نمی‌کردم رباطم آسیب دیده باشد.

بیشتر بخوانید:

تاثیرگذارترین بازیکن استقلال

شجاعیان تاکید کرد: من می‌توانستم بدوم و حتی می‌خواستم وارد زمین شوم که دکتر تیم جلوی من را گرفت. بعد از بازی هم نزد دکتر نوروزی رفتیم و عکس گرفتیم و متوجه شدم رباط پایم آسیب دیده است. به نظر من یک اتفاق بد برای یک فوتبالیست این نوع مصدومیت است و امیدوارم هیچ ورزشکاری دچار چنین مصدومیتی نشود.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهایش گفت: من روی پایم کار می‌کنم تا ورم زانویم کم شود و آماده جراحی شوم. امیدوارم بعد از بازگشت لیاقت داشته باشم که دوباره پیراهن این تیم را بپوشم و هواداران را خوشحال کنم. هوادارانی که مثل آنها را ندیدم.وقتی به استادیوم رفتم توسط همه آنها حمایت شدم. از محمد دانشگر هم تشکر می‌کنم که با آن پیراهن داخل زمین رفت و رابطه عمیق من و خودش را نشان داد. او به خاطر رفاقت با من این کار را کرد. از بقیه بچه‌ها هم تشکر می‌کنم و امیدوارم لایق چنین حمایتی از سوی بازیکنان هواداران تیم باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس