عبدالمهدی نمایه

نخست وزیر عراق در واکنش به هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش، از کشته شدن ابوبکر البغدادی در پی عملیاتی که از ماه ژوئن سال گذشته میلادی آغاز شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه سومریه، نخست وزیر عراق گفت که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در عملیاتی کشته شد که از ماه ژوئن سال گذشته میلادی آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: البغدادی حین فرار جلیقه انتحاری خود را منفجر کرد

عادل عبدالمهدی گفت: دستگاه اطلاعات دستاورد شکست داعش را با پیروزی اطلاعاتی که منجر به سرنگونی سرکرده داعش شد، کامل کرد.

وی افزود: کشته شدن البغدادی در پی عملیاتی که از ماه ژوئن سال گذشته میلادی آغاز شده بود، صورت گرفت. عملیاتی که به دستگیری افراد نزدیک به خانواده اش که به پیدا کردن مکان حضور وی در سوریه کمک کرد، منجر شد.

گفتنی است، در حالیکه ترامپ ساعاتی پیش از عملیات این کشور در هلاکت البغدادی سخن گفت، روسیه در این خصوص ابراز تردید کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    1 0
    هرکس که اراجیف ترامپ‌رو باور کنـه!، خیـــلی خیـــلی ساده و پپه تشریف داره و نیاز به یه مشاوره‌ی اساسی داره!
  • US ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    2 0
    نه بابا اینا قصه است. این داستان بلیط خروج آبرومند غرب از سوریه هست. مگه میشه رادارها و نیروهای سوری و روسی و ایرانی محاصره کننده ادلب، از هجوم بالگردهای غربی و حضور نیروهای دلتا فورس بی‌خبر بوده باشن، که روسیه اظهار بی اطلاعی و عدم درگیری در منطقه رو اعلام کرده؟ یا کلا چنین اتفاقی نیافته، و فقط دکمه پایان بازی فشار داده شده، یا اگر افتاده با اطلاع و همکاری یا حتی به دست روسیه و سوریه و ایران صورت گرفت تا بلیط خروج آبرومند از سوریه و ورود موفق به انتخابات 2020 صادر بشه. معامله خوبی در قبال کنترل مناطق شمال شرق سوریه هست. هم غرب و هم روسیه پیروز میدان میشن. یکی به ظاهر سرکرده رو کشته، یکی هم به ظاهر اون یکی رو بیرون کرده. بجز ترکیه و کردها دیگه همه راضین.
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    0 0
    و جالبه که این اطلاعات را به ایران نداده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس