کد خبر 1003906
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
جونیور براندائو

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: درست است که کالدرون گفته با 550 هزار دلار نمی‌شود بازیکن بزرگ آورد اما به نظر جونیور اصلا در سطح پرسپولیس نیست.

به گزارش مشرق، مهرزاد معدنچی در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفت هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته، گفت: اگر بخواهم از ابتدای فصل صحبت کنم مشخص بود که به دلیل تغییر در کادر فنی، هجمه‌هایی به راه خواهد افتاد و پرسپولیس دچار حاشیه می‌شود. به نظر من این حواشی وجود داشت اما با تغییر مدیریت این حاشیه‌ها کم شد. به هر حال برانکو مربی محبوب هواداران بود و جدایی‌اش از پرسپولیس تبعات داشت و هواداران هم به این مسئله واکنش نشان دادند. به هر حال آقای انصاری‌فرد خودش فوتبالیست و خیلی بهتر می‌تواند مشکلات تیم را حل کند. 
بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: در بحث فنی باید بگویم که پرسپولیس مانند فصل گذشته شاداب بازی نمی‌کند و این مسئله می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که یکی از آنها همین بحث تغییر مربی است. به هر حال تفکرات کالدرون با برانکو خیلی فرق دارد و باید به او زمان داد تا بتواند در پرسپولیس موفق باشد. در بحث مسائل فنی باید بگویم نبودن کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس گران تمام شد. همچنین این تیم نیاز به یک مهاجم تمام کننده دارد تا شرایطش در جدول بهتر شود.

بازیکن اسبق سرخپوشان تصریح کرد:عملکرد پرسپولیس در سال‌های اخیر باعث شده تا انتظارات از این تیم بالا برود و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی کاری کرده که هواداران از پرسپولیس انتظار نتایج خوب داشته باشند. از نظر بازیکن باید بگویم که وضعیت پرسپولیس خوب است و این تیم نسبت به فصل‌های قبل بازیکنان بهتری دارد. من در کنار تیم نیستم اما فکر می‌کنم نسبت به قبل آن آرامشی که باید بین بازیکنان باشد، وجود ندارد و به همین دلیل نتایج مثل سال‌های قبل خیلی خوب نبوده است. همچنین برخی از بازیکنان عملکرد خوب سال‌های گذشته را ندارند و بازیکنانی مثل احمدزاده و امیری مثل گذشته تاثیرگذار بازی نمی‌کنند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد جونیور بازیکن برزیلی این تیم که صدای همه را درآورده، افزود: شاید بازی‌های کاملی از این بازیکن ندیده باشم اما به لطف فضای مجازی در جریان عملکرد این بازیکن قرار گرفتم.من بازی‌هایی از این بازیکن دیدم و به نظر من او هیچ نشانی از یک بازیکن خوب ندارد و در حد پرسپولیس نیست و تعجب می‌کن که چرا به او میدان می‌دهند تا بازی کند؟ البته برخی از مربیان هستند که وقتی خودشان بازیکنی را می‌آورند به او فرصت می‌دهند. بازیکنان و مربیان خارجی فشاری که یک مربی یا بازیکن ایرانی تحمل می‌کند را تحمل نمی‌کنند. زمانی که خود ما در پرسپولیس بازی می‌کردیم اگر یک بازی بد بودیم آنقدر روی ما فشار وارد می‌شد که دیگر نمی‌توانستیم به شرایط خوبی برگردیم.

معدنچی درباره اینکه کالدرون گفته او یک مهاجم 550 هزار دلاری است و به اندازه پولی که به او دادیم باید از او انتظار داشته باشیم، تصریح کرد: به هر حال مربی به او اعتقاد دارد اما به نظر من جونیور در حد پرسپولیس نیست. او بازیکن بی‌کیفیتی است و پرسپولیس در خط حمله آن کیفیتی که باید داشته باشد را ندارد. حالا اگر کالدرون از این صحبت کرده که او مبلغ 550 هزار دلار قیمت دارد و این مبلغ زیادی نیست باید بگویم که بالاخره او به پرسپولیس آمده و از او انتظار می‌رود تا عملکرد خوبی داشته باشد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا بازیکنانی مثل وحید امیری و علیپور کیفیت همیشگی خود را ندارند، تصریح کرد: من به عنوان یک فوتبالیست خودم این راه را رفته‌ام و می‌دانم که بازیکنان ایرانی فراز و نشیب زیادی دارند. ما از زندگی شخصی بازیکنان اطلاعی نداریم.گفته می‌شود که سیدجلال حسینی مصدوم است و یا اینکه علی علیپور که قبل از آغاز فصل صحبت از لژیونر شدنش بود ذهنش درگیر این مسائل شده و الان سایه‌ای از علیپور در پرسپولیس می‌بینیم. علیپور مثل سال‌های قبل با کیفیت بازی نمی‌کند و من دلیل آن را نمی‌دانم. هر چند نمی‌گویم او دلش با تیم نیست. اما به هر حال دوست داشت از پرسپولیس جدا شود هر چند که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

وی اظهار داشت: درباره وحید امیری و فرشاد احمدزاده هم باید بگویم به هر حال هر فوتبالیستی روز خوب و روز بد دارد اما این دو بازیکن بازیکنان باتجربه‌ای هستند به خصوص وحید امیری که بازی‌های ملی زیادی داشته و در جام جهانی حضور داشت. به نظر من علت این مسئله این است که پرسپولیس به دلیل مسائل حاشیه‌ای و دیر آمدن مربی نتوانست بدنسازی خوبی داشته باشد و حتی اردوی خوبی هم پشت سر نگذاشت. اینها همان مسائلی است که باعث شده پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته باشد و به نظرم باید با آوردن یک مهاجم خوب خارجی ضعف‌هایی که وجود دارد پوشش دهند نه اینکه صرفا بازیکنی بیاورند که فقط لیست را پر کرده باشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 1
    و ایضا مربی بی کیفیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس