کد خبر 1003882
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
مسی و امباپه

ستاره فرانسوی جوان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در شب پیروزی قاطع تیمش در لیگ قهرمانان اروپا رکورد فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا را شکست.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه اگرچه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما یک نیمه هم برایش کافی بود که هت‌تریک و به پیروزی 5 بر صفر پاری‌سن‌ژرمن در خانه بروژ بلژیک در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

این سومین برد متوالی PSG‌ در این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود و حالا این تیم یک برد دیگر می‌خواهد تا صعودش را از گروه A قطعی کند. پاریسی‌ها الان با 5 امتیاز فاصله نسبت به رئال مادرید صدرنشین جدول هستند.

بیشتر بخوانید:

بکام مدیر برنامه ستاره پاریسن ژرمن می‌شود

امباپه اما علاوه بر کمک به پیروزی تیمش یک رکورد فردی هم به ثبت رساند. او پنجمین بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان شد که در این رقابت‌ها هت‌تریک می‌کند. همچنین امباپه که 20 سال و 306 روز سن دارد، به چهارمین نفری تبدیل شد که به عنوان بازیکن تعویضی در یک بازی لیگ قهرمانان به میدان می‌رود و هت‌تریک می‌کند. علاوه بر اینها، او با زدن گل اولش به جوان‌ترین بازیکن دارای 15 گل در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. این رکورد پیش از این در اختیار لیونل مسی ستاه بارسلونا بود که با 21 سال و 289 روز سن تعداد گل‌هایش در لیگ قهرمانان را به 15 رساند. مسی این رکورد را سال 2009 در پیروزی 4 بر صفر بارسلونا مقابل بایرلورکوزن به ثبت رساند.

امباپه گفت: من می‌خواستم از ابتدا بازی کنم و فکر می‌کردم که این اتفاق هم می‌افتد اما مربی نظر دیگری داشت که من باید می‌پذیرفتم. می‌خواستم نشان دهم که بدون من کار تیم سخت‌تر است اما سایر بازیکنان هم در غیاب من خوب بازی کردند. فوتبال یک علاقه است و اینکه دو ماه از آن دور باشی واقعاً دردناک. من می‌خواهم در تمام بازی‌ها حضور داشته باشم و گل بزنم. الان دیگر مصدوم نیستم و به همین دلیل از کادر پزشکی تشکر می‌کنم. این پیروزی به من تعلق نداردT بلکه متعلق به PSG‌ است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس