داریوش شجاعیان

مساله عجیب درباره داریوش شجاعیان این است که هر دو مصدومیت رباط صلیبی او در دقیقه ۳۶:۰۸ اتفاق افتاده است.

به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان را می‌توان یکی از بدشانس‌ترین فوتبالیست های ایران دانست؛ ستاره شماره ۲۳ استقلال فقط چند ماه بعد از بازگشت به میادین پس از ریکاوری از مصدومیت پارگی رباط صلیبی در مسابقات پایانی لیگ هفدهم،  یک بار دیگر اسیر بدشانسی شد و بار دیگر پارگی رباط صلیبی او را مدت زیادی از فوتبال دور خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

راهکار استقلال برای تعیین وضعیت شجاعیان

شجاعیان در سال ۹۵ در دیدار با ذوب آهن و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رباط صلیبی اش پاره شد و به همین خاطر جام جهانی ۲۰۱۸ را نیز از دست داد. او که از نیم فصل دوم فصل گذشته به میادین فوتبال برگشت و توانست در ترکیب استقلال بار دیگر به روزهای اوج خود نزدیک شود، حالا در دیدار روز گذشته با سایپا بار دیگر با مصدومیتی مشابه مواجه شد تا نوار بدشانسی هایش ادامه داشته باشد.

نکته قابل توجه اما درباره مصدومیت شجاعیان نحسی دقیقه ۳۶ برای او است. مساله عجیب این است که هم در دیدار ذوب آهن در دو سال پیش او در دقیقه ۳۶:۰۸ در برخورد با بازیکن حریف رباط صلیبی پاره کرد و هم در مسابقه روز گذشته با سایپا دقیقا در همین دقیقه (۳۶:۰۸) در برخورد با بازیکن تیم نارنجی پوش با این مصدومیت سخت مواجه شد.

به نظر می رسد ۳۶:۰۸ نحس‌ترین دقیقه برای شجاعیان محسوب می شود. بی تردید او که این روزها با حمایت هم‌بازیان و مربیان قدیمی اش هم مواجه شده، تلاش خواهد کرد تا بار دیگر به فوتبال برگردد اما قطعا شرایط برایش در آینده سخت تر خواهد بود. چرا که بعید است بتواند در فصل جاری لیگ برتر بار دیگر به اوج برسد و احتمالا در بازگشتش نیز این دقیقه عجیب را فراموش نخواهد کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    2 0
    بنده خدا،خیلی گناه داره،پسر خوب و بازیکن بسیار شایسته ای هست ،انشاءالله خوب بشه و به خوبی برگرده به بازی و زندگی اش هرچی خدامیخوادهمون باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس