کد خبر 1003590
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کالدرون

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اگر به جای جونیور بودم و از من انتثاد می‌شد در هر بازی که به زمین می‌روم و ۴ گل می‌زنم.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: ما خودمان را برای دیدار جمعه که بازی مهمی است آماده می‌کنیم.
بیشتر بخوانید:

وی در خصوص اینکه از پرسپولیس انتقاد می‌شود که نمی تواند پلن بازی‌ها را عوض کند گفت:من به همه انتقادات احترام می‌گذارم و چیزی که مشخص است این است که آمار گلزنی تیم ما به عنوان یک تیم بزرگ اصلا خوب نیست. ما باید به تمرینات خودمان ادامه بدهیم و چاره‌ای نداریم که با همین وضعیت مهاجمان ادامه بدهیم.

*برزگر باید در تمرینات حاضر شود تا او را ببینیم

کالدرون در خصوص حضور آریا برزگر به عنوان بازیکن جدید این تیم در جمع سرخپوشان گفت: ما می‌دانیم این بازیکن ۱۷ سال سن دارد و مثل بقیه جوان‌ها به تمرینات ما می‌آید و شرایط او را بررسی خواهیم کرد. 

*از وضعیت خلیل‌زاده اطلاع نداشتم، شاید استقلالی‌ها در جریان بازیکن تیمشان بودند

وی در خصوص اینکه شجاع خلیل‌زاده در بازی با پیکان به مسابقه نرسید ولی عارف غلامی روز گذشته برای آبی‌پوشان به میدان رفت، گفت: من در فوتبال حرفه‌ای در هیچ کجا ندیدم که ۶ ساعت قبل از یک بازی محرومیت یک بازیکن بخشیده شود. ما هیچ اطلاعی از وضعیت خلیل‌زاده نداشتیم ولی شاید استقلالی‌ها اطلاع داشتند. خلیل‌زاده روز قبل از بازی یک تمرین سنگین انجام داد و روز بازی هم در محوطه هتل تمرین کرد. من یک نگاه حرفه‌ای دارم و می‌دانم بازیکنی که بازی نمی‌کند باید تمرین کند و وقتی یک بازیکن روز قبل از بازی و روز بازی دو تمرین انجام می‌دهد حتی نمی‌توانم او را روی نیمکت ببرم چه برسد به اینکه از او بازی بگیرم.سوالی که شما باید از من می‌کردید این بود که چرا محرومیت یک بازیکن را ۶ ساعت قبل از آغاز یک مسابقه اعلام کردند آنها در حالی که ۱۶ روز برای این تصمیم فرصت داشتند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا مسئولان پرسپولیس فرصت تایپ یا ارسال حکم را به شکلی سریع‌تر نداشتد، گفت:‌به هر حال ما برنام‌ریزی کرده بودیم که با چه ترکیبی به  میدان برویم و فکر می‌کنم تصمیماتی که اتخاذ می‌شود باید حرفه‌ای باشد.

*وقتی به بازیکنی ۵۵۰ هزار دلار بدهید نمی‌شود از او خیلی انتظار داشت!

خبرنگاری گفت: شما بارها از جونیور حمایت کردید ولی فکر نمی‌کنید ۵۵۰ هزار دلار برای این بازیکن زیاد است که کالدرون پاسخ داد:‌در فوتبال بین‌المللی وقتی چنین مبلغی به یک بازیکن پرداخت می‌شود خیلی نمی‌شود از او انتظار داشت. مربی باید به بودجه‌ باشگاه برای جذب بازیکن توجه کند و در نهایت مجبور است یک جوان را بیاورد. جونیور گزینه نهم در لیست ما بود و نمی‌دانم آن زمان مذاکرات به چه شکل پیش رفت که نشد ما مهاجم دیگری بگیریم. در بازی آخر هم ما محروم و مصدوم داشتیم که از جونیور استفاده کردیم و در نهایت هم او را تعویض کردیم. 

*باشگاه‌های دیگر بازیکنان گرانتری خریدند

وی در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود با رقمی حدود ۶ میلیارد یک مهاجم ایرانی جذب می‌کردید، گفت: شما در اینترنت تحقیق کنید که با این قیمت نمی‌توان یک بازیکن تاپ جذب کنید. قیمت برخی بازیکنان خیلی بالا بود و شما بهتر می‌دانید مسئولیت بودجه یک باشگاه با من نیست. من می‌دانم باشگاه‌های دیگر بازیکنان گرانتری خریدند ولی ما پول کافی برای جذب مهاجم نداشتیم. 

*اگر به جای جونیور بودم و انتقاد می‌شنیدم ۴ گل در بازی‌می‌زدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه شما بارها گفته‌اید جونیور گزینه نهم ما بود ولی فکر نمی‌کنید اگر این بازیکن این صحبت را بشنود در روحیه او تاثیر بگذارد، گفت: من خودم قبلا بازیکن بودم و اگر چنین حرفی در مورد من زده شود در هر بازی که به زمین می‌روم و ۴ گل می‌زنم! فوتبال حرفه‌ای یعنی همین که شما خودت را با شرایط وفق بدهی. 

خبرنگاری گفت به نظر می‌رسد تعداد شوت‌های پرسپولیس در کل بازی‌ها کم بوده و آیا قبول دارید که این تیم در بخش هجوم مشکل دارد، کالدرون در پاسخ به این سؤال گفت: این یک نظر شخصی است و با حقیقت همخوانی ندارد. 

*همه می‌آیند تا پرسپولیس را شکست دهند

وی در پاسخ به این سؤال که شناختش از شاهین بوشهر چقدر است، گفت: ما خلاصه تمام بازی‌های آنها را دیده‌ایم و مسابقه روز گذشته آنها را هم تماشا کردیم. بازیکنان این تیم را هم کامل می‌شناسیم ولی اطلاع ندارم مربی این تیم قبل از بازی اضافه می‌شود یا بعد از بازی. من به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم و می‌دانم همه می‌آیند تا پرسپولیس را شکست دهند ولی ما باید برای برد وارد زمین شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس