لبنان

بخش رسانه‌ای حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، این جنبش هیچ ارتباطی با حرکت تعدادی موتورسواران در بیروت با پرچم حزب‌الله ندارد.

به گزارش مشرق، در ساعات پایانی دوشنبه شب (دیشب) تعدادی موتورسوار در حالی که پرچم‌های جنبش حزب‌الله و «امل» در دست داشتند، به خیابان‌های بیروت آمدند.

برخی رسانه‌ها مانند «العربیه» عربستان مدعی شدند، این موتورسواران وابسته به حزب‌الله بوده و قصد داشته‌اند وارد محل تظاهرات مردم شوند اما با مقاومت ارتش مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در پی این موضوع، بخش روابط رسانه‌ای حزب‌الله بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد، حزب‌الله هیچ ارتباطی با اقدام موتورسواران مذکور در بیروت ندارد.

بیانیه حزب‌الله و امل

همچنین جنبش‌های امل و حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کردند، این دو جنبش نشستی در جنوب لبنان برگزار و در آن آخرین تحولات در صحنه داخلی لبنان بررسی شد.

بر اساس گزارش شبکه «الجدید»، حزب‌الله و امل در ادامه اعلام کردند، برخی طرف‌ها قصد دارند اعتراضات اخیر را از مسیر خود منحرف کنند و از آن برای اهداف سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

این دو جنبش در ادامه همه را به همبستگی برای خارج کردن لبنان از بحران فعلی از طریق تکیه بر طرح اصلاحات اقتصادی تصویب شده فراخواندند.

طرح مذکور را «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان پیشنهاد داد و دیروز در هیأت دولت این کشور تصویب شد.

تظاهرات‌کنندگان لبنانی دیشب در بیانیه‌ای اعلام کردند، این اصلاحات آنها را راضی نمی‌کند و امروز (سه شنبه) برای ششمین روز تظاهرات خود را ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    2 9
    حزب الله چقد موشک داشت ؟ صد هزار تا ؟
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
      12 12
      اونقدری داره که وادارت کنه شنا یاد بگیری.
    • SE ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
      8 3
      شما نگران موشکهای حزب الله لبنان نباش! لز این اتفاقات هم آبی برای رژیم جنایت پیشه صهیونیستی گرم نخواهد شد بلکه برعکس مردم بیشتر زیر پرچم حزب الله متحد خواهند شد و اینگونه موشکها هم تاثیرشان ده چندان خواهد شد
    • بهزاد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
      5 8
      ببین اسراییلی !!!! چه آیپی ت رو عوض کنی تا از داخل ایران به نظر بیای ، چه با آیپی واقعیت نظر بذاری . . . هر چقدر دست و پا بزنین و کشورهای دور و برتون رو به هم بریزین تا به خیالتون امنیت توی اسراییل تامین بشه . . . . آخرش همه ی شما صهیونیست ها رو میندازیم توی دریا صدای عقربه ثانیه شمار ساعت رو گوش کن ، داره اون لحظه می رسه :)))))
    • BE ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
      0 0
      شما فکر پوشک باش
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    5 16
    حیف اسم مقدس الله که اینجور مورد سو استفاده انسانها قرار گرفته
    • BE ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
      0 0
      مار خوش خط وخال قش قش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس