کد خبر 1003434
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
عارف غلامی

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من و خلیل‌زاده تقریباً در یک زمان بخشیده شدیم،‌ اما ما حرفه‌ای عمل کردیم و توانستم امروز بازی کنم.

به گزارش مشرق، عارف غلامی پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل سایپا در مورد گل دومش و اینکه محمد دانشگر اعتقاد دارد او این گل را به ثمر رسانده است، عنوان کرد: گل را من زدم، دانشگر شوخی کرده است! گوینده ورزشگاه هم این گل را به نام من اعلام کرد. به خدا گل را من زدم!

وی در مورد بخشیده شدن محرومیتش نیز گفت: خدا را شکر محرومیتم بخشیده شد و ما هم عذرخواهی کردیم. یک اشتباهی بود که من انجام دادم و دست‌شان هم درد نکند که مرا بخشیدند.

مدافع تیم استقلال در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها نسبت به زمان بخشیده شدن شجاع خلیل‌زاده معترض بودند، ولی او توانست برای استقلال بازی کند، گفت: ما در یک زمان بخشیده شدیم،‌ اما ما حرفه‌ای عمل کردیم.

غلامی درباره در پاسخ به این پرسش که آیا می‌دانسته است بخشیده می‌شود یا خیر، گفت: خیر، اصلاً نمی‌دانستم بخشیده می‌شوم.

همچنین فرشید اسماعیلی نیز در میکسدزون ورزشگاه با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: خدا شاهد است باید دست کسی که برنامه لیگ را نوشته بوسید! چه وضعش است هر چهار روز به چهار روز بازی داریم! انگلیس هم چهار روز به چهار روز بازی نیست. جان نداشتیم اصلاً بازی کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس