کد خبر 1003432
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای این بازی خیلی تلاش کردیم تا آمادگی خوبی داشته باشیم از نظر فیزیکی کمی نگران بودیم.

به گزارش مشرق، استراماچونی بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: برای این بازی خیلی تلاش کردیم تا آمادگی خوبی داشته باشیم از نظر فیزیکی کمی نگران بودیم. مهم بود که شروعی قدرتمندانه داشته باشیم و خودمان را سریع به دروازه حریف برسانیم. خوشحالم که دو بازی پشت سر هم کلین شیت داشتیم و از این موضوع خوشحالیم اما این یک قدم رو به جلوست و باید پیشرفت مان ادامه پیدا کند و از بازی بعد هم پیشرفت ادامه پیدا می کند.

* توانستم به بازیکنان بگویم نباید با پیروزی یک بر صفر خوشحال باشیم

وی در مورد اینکه روز گذشته گفته بودید اگر یک گل بزنیم گل‌های بعدی را هم خواهیم زد، گفت: در بازی‌های اول مقابل فولاد و نفت مسجدسلیمان یک بر صفر جلو بودیم و من وقتی به تیم نگاه کردم دیدم بازیکنان ترسو هستند که همان فوتبال خودشان را بعد از گل اول ادامه نمی‌دهند. از آنجا به بعد سعی کردم روی ذهن بازیکنان کار کنم و توانستم این ایده را به آنها انتقال بدهم که ما استقلال است و نباید از پیروزی یک بر صفر خوشحال باشیم و در عین حال که بالانس تیم را نگه می‌داریم باید بتوانیم گل‌های بیشتری را هم بزنیم.

*واکنش به خوشحالی غلامپور

وی در مورد اینکه امروز چهار گل زدید و شادی های بعد از گل غلامپور که روی سر شما می‌پرد آزارتان نمی‌دهد، اظهار داشت: این دیگر مشکل من است!  او باید رژیم گرفتن را شروع کند اما اگر بخواهم در مورد بازی جدی صحبت کنم باید بگویم که مصدومیت داریوش شجاعیان نکته منفی بازی بود. او بازیکن بسیار کلیدی برای ما است. امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد این سومین و چهارمین مصدومیت ما در این ماه بود که نشان از بدشانسی ما دارد. برای شجاعیان آرزوی موفقیت می‌کنم.

*آقایی باید آرام باشد و فروتن و اشتباهاتش را در تمرین کم کند

استراماچونی در مورد اینکه سجاد آقایی می‌تواند گره بازی استقلال را باز کند و از چه زمانی او را در ترکیب اصلی قرار می‌دهید، گفت: مدیریت بازیکنان جوان خیلی مهم است. همانطور که دیدید من نشان دادم که از تعویض و بازی دادن به بازیکن جوان ترسی ندارم و از بازیکنان جوان استفاده می‌کنم اما در استقلال که تیمی بزرگ است و میلیون‌ها هوادار دارد همه چیز باید به دقت انجام شود. من به سجاد می‌گویم که آرام و فروتن باشد و اشتباهاتش را در تمرین کم کند. من به عنوان مربی نشان داده‌ام که از او خوشم می‌آید و هر وقت لازم باشد از این بازیکن استفاده خواهم کرد.

* به اسماعیلی و قائدی استراحت دادیم تا انرژی شان را نگه دارند

سرمربی استقلال در مورد اینکه شما یک پنج ضلعی هجومی دارید و در بازی‌های آینده از آنها استفاده خواهید کرد یا به آنها استراحت می‌دهید، اظهار داشت: بله، مهم‌ترین کار من از فردا این است دو بازی خیلی حساس داریم دو بازی هم انجام دادیم و بازیکنان خیلی خسته هستند. سعی کردم به فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی استراحت بدهم تا انرژی‌شان را نگه دارند. ما با سه دفاع وسط بازی می‌کنیم و در حمله با ۵-۶ بازیکن هجوم می‌بریم. علی کریمی هم به آنها اضافه می‌شود خیلی مهم است که از لحاظ فیزیکی آماده باشیم و از فردا برای ما مهم است که از نظر بدنی تک‌تک بازیکنان را چک کنیم. فرشید باقری و دیاباته هم به شرایط بازی رسیده‌اند و امروز هم برای ما بازی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس