کد خبر 1003112
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
محمدحسن انصاری فرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیم گیرنده نهایی برای آنکه چه بازیکنی در زمین حضور داشته باشد، سرمربی تیم است.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاریفرد پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر پیکان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از پرسپولیس شاهد بودیم. آنها تلاش زیادی کردند و توانستند به گل دست پید کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد بازیکنان ما خوب بود و خوشحالم که توانستیم به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد داور هم گفت: داوری بد نبود اما اعتقاد دارم اخراج عبدی درست نبود البته کارشناسان، بیشتر در این خصوص نظر خواهند داد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا جونیور عملکرد خوبی ندارد همچنان در ترکیب اصلی حضور دارد، افزود: تصمیم گیرنده نهایی در مورد اینکه چه بازیکنی بازی کند و یا چه کسی در زمین حضور نداشته باشد به عهده کالدرون است و او در این مورد نظر نهایی را می دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که  آیا جونیور ارزش قرار داد بالا را داشته است یا خیر گفت: او قبلا با تیم قرارداد بسته و من در این خصوص نمی توانم نظر بدهم.

وی در مورد تعلیق محرومیت شجاع خلیل زاده گفت: متاسفانه این تعلیق بیشتر به ضرر ما شد. نه او توانست بازی کند و نه ما می توانستیم او را در اختیار داشته باشیم. محرومیت او اصلا درست نبود و به ضرر تیم ما شد.

انصاریفرد در پایان به انتقاد از نبود تماشاگران ادامه داد: متاسفانه شرایط به گونه ای شد که تماشاگران ما در این دیدار حضور نداشتند و این کار درستی نیست و من امیدواریم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ ندهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس