ذوالنور: حمله به صداوسیما پس از روشنگری‌های رسانه ملی صورت گرفته است - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با برشمردن ‌جنایات داعش در عراق گفت:یک‌ قلم جنایت این گروهک تروریستی این بود که در شمال عراق ۱۱۰ هزار نفر از زنان مسلمان و غیرمسلمان را به‌عنوان برده جنسی به اروپا فروختند.

به گزارش مشرق؛ حجت‌الاسلام ذوالنور در مراسم بزرگداشت شهیدان جعفری که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: اگر مدافعان حرم نبودند جهان اسلام وضع بسیار سختی داشت و با مشکلات زیادی روبه‌رو بود.

وی با اشاره به جنایات داعش افزود: یک‌ قلم جنایت این گروهک تروریستی این بود که در شمال عراق 110 هزار نفر از زنان مسلمان و غیرمسلمان را به‌عنوان برده جنسی به اروپا فروختند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر نوامیس ملت‌های اسلامی عزت دارند به برکت خون‌های پاک غیورمردانی است که پرچم اسلام را زنده نگه داشتند.

داعش سگ‌های آموزش‌دیده رژیم صهیونیستی بودند

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه داعش سگ‌های آموزش‌دیده رژیم صهیونیستی بودند، عنوان کرد: اگر مدافعین حرم مقابل آن‌ها ایستادگی نمی‌کردند این گروهک تروریستی از کشورهای اسلامی چیزی باقی نمی‌گذاشت.

ذوالنور گفت: خط سبز انتظار و خط سرخ شهادت دو خط حرکت مسیر شیعه است و تا زمانی که شیعیان در این دو خط حرکت می‌کنند هیچ‌کدام از نقشه‌های دشمنان به نتیجه نخواهد رسید.

رژیم آل سعود با دلارهای نفتی داعش را به جان جهان اسلام انداخت

وی تصریح کرد:پادشاهان سعودی با دلارهای نفتی داعش را به جان جهان اسلام انداختند و امروز پیوند نامقدس سران حکومت منفور سعودی با اسرائیل و نتانیاهو افشاشده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکا شرمنده‌تر از گذشته در حال ترک سوریه است در صورتی‌ که قرار بود در مدت سه ماه به اهداف خود در این کشور برسد و آن را نابود کند ولی هشت سال طول کشیده است و همچنین  قرار بود یمن را یک هفته اشغال کنند و بیش از سه سال زمان می‌برد و به اهداف شوم خود دست پیدا نکرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم عنوان کرد: کفار دست از پیکار علیه شما برنمی‌دارند تا نیروی محرکه را از شما بگیرند، ایمان و معنویت و عشق به اهل‌بیت(ع) و عشق به ولایت ازجمله موضوعات موفقیت انقلاب اسلامی است.

ذوالنوربا اشاره به اهمیت مراسم اربعین گفت: حرکت حماسی اربعین زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) و شکل‌گیری و بیان‌گر عطشی است که جهان تشنه عدالت مهدوی است، اگر اربعین نبود کربلا فراموش می‌شد و این حماسه دنیا را متحیر کرده است.

وی بابیان اینکه عشق و علاقه به امام حسین(ع) سبب ایجاد تمدن مهدوی است و اربعین چراغ روشنی است که محور را مشخص کرده است، خوشابه‌حال افرادی که در مسیر حماسه اربعین حضور دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    7 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر آل سعود پوف...ز
  • الیاسی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    1 0
    این امار ها را داعشی ها گفتن
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    1 2
    چرا شما این دختران وزنانی که ولنگارند واصلاح پذیری رو هم نمیپذیرند نمیفرستید اونجا!!!حداقل اینجا پاکتره واوناهم به آنچه که دلشون میخواد وآرزوشونه میرسند واین بیچاره ها وناموس مردم هم درعزت واحترام باقی میمونه.
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
      2 0
      حق و باید گفت با صبوری اگه اصلاح نشدن شاید ما بد عمل کردیم !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس