کد خبر 10028
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۰

همزمان با سفر محمود احمدي نژاد به لبنان و استقبال گسترده مردمي از وي ، موج سردرگمي و دست پاچگي مسئولان رژيم صهيونيستي ، به اوج خود رسيده است.

به گزارش مشرق، واحد مرکزي خبر به نقل از شبکه تلويزيوني المنار نوشت: به رغم اينکه وزارت خارجه رژيم صهيوينيستي در قبال سفر محمود احمدي نژاد سکوت اختيار کرده است اما محافل سياسي و رسانه اي اسرائيل تهديد کرده اند اگر احمدي نژاد به مرزهاي شمالي اين رژيم نزديک شود ؛ ترور خواهد شد.
در همين حال تلويزيون اسرائيل اعلام کرده است تمايل دارد از طريق موضع گيريهاي تند و با اتکا به موضعگيريهاي برخي اتباع لبناني مخالف اين سفر انرا دچار اختلال کند زيرا مصلحت و منفعت اسرائيل چنين چيزي را ايجاب مي کند.
سمادار بيري "تحليلگر اسرائيلي در مصاحبه اي با يکي از کانالهاي تلويزيوني اين رژيم درباره سفر احمدي نژاد گفت : سفر احمدي نژاد مانند يک جشنواره فيلم برداري شده است که پوشش همه جانبه تبليغاتي از ان صورت گرفته است و اگر اگر لبناني ها با پيشنهاد احمدي نژاد درباره تجهيز تسليحاتي ارتش لبنان موافقت کنند با آمريکائي ها رو در رو خواهند شد و تنش زيادي با اسرائيل پيدا خواهند کرد.
بنابراين مصلحت اسرائيل ايجاب مي کند به هر وسيله ممکن اين سفر را تحت الشعاع قرار دهد و انرا دچار اختلال کند و طرف ديگر را به هم بريزد.
عود گرانوت" متخصص امور و مسائل جهان عرب در اين باره گفت: اين سفر يک پيروزي براي حزب الله به حساب مي آيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس