والیبال

کارشناس والیبال گفت: داورزنی بیشتر از کولاکوویچ در این ناکامی‌ها نقش داشت چرا که از زمانی که وی به وزارت ورزش رفته، فدراسیون والیبال را از راه دور مدیریت کرده است.

به گزارش مشرق، اکبر نائینی درمورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ اظهار داشت: کاروان تیم ایران ساعت ۴ بامداد جمعه به تهران رسید و کولاکوویچ و دستیارانش طبق برنامه، ظهر روز جمعه تهران را به مقصد کشور خود ترک کردند. آقای وزیر نباید اجازه می‌داد کولاکوویچ قبل از توضیح دادن درمورد علت شکست‌ها در جام‌جهانی، به مرخصی برود.

بیشتر بخوانید:

جلسه فتاحی با کولاکوویچ و خوش‌خبر

وی ادامه داد: تیم ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ با لطف تیم ژاپن در رده هشتم قرار گرفت چرا که اگر ژاپن در بازی آخر خود از کانادا شکست می‌خورد، نهم می‌شدیم و کانادا در جایگاه هشتم قرار می‌گرفت. این در حالی است که ژاپن قبل از آخرین دیدار خود با کانادا، مقام چهارمی را قطعی کرده بود.

کارشناس والیبال ایران خاطر نشان کرد: مقام چهارمی ژاپن در این دوره به خوبی نشان می‌دهد که سطح این بازی‌ها نسبت به دوره‌های گذشته چقدر پایین‌تر بود. در دوره‌های قبلی دو تیم برتر به صورت مستقیم المپیکی می‌شدند، اما در این دوره هیچ تیمی از این مسابقات به المپیک راه پیدا نمی‌کرد.

نائینی ادامه داد: روسیه، ایتالیا و آرژانتین با تیم‌های دوم و شاید سوم خود حضور یافتند که به همین دلیل ژاپن بالاتر از این سه تیم به مقام چهارم رسید، اما ایران هشتم شد. سوال اینجاست که واقعاً چرا ایران در جایگاه هشتم قرار گرفت؟ جواب این سوال را فقط وزیر ورزش می‌تواند از ایگور بپرسد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر فدراسیون والیبال رئیس، دبیر و کمیته‌های فنی و مربیان و ... ندارد؛ کولاکوویچ هم کارشناسان، خبرنگاران و بزرگان والیبال ایران را در حد خودش نمی‌داند تا برایشان توضیح دهد که چرا ایران هشتم شد و ژاپن در جایگاه چهارم ایستاد.

کارشناس والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا کولاکوویچ تنها مقصر ناکامی‌ها در والیبال است، تصریح کرد: حضور ایگور در تیم ملی به تنهایی نمی‌تواند دلیل این شکست‌ها باشد، اما بازیکنان مقصر نیستند چرا که خیلی بیشتر از توانشان برای تیم نیرو گذاشتند.

نائینی ادامه داد: داورزنی بیشتر از کولاکوویچ در این ناکامی‌ها نقش داشت چرا که از زمانی که به وزارت ورزش رفته تا به امروز با کنترل از راه دور فدراسیون را هم مدیریت کرده است. به دلیل اینکه می‌خواست به تنهایی در والیبال مدیریت کند، تمام کمیته‌های فنی، مربیان، پیشکسوتان، آموزش و... را منحل کرد.

وی ادامه داد: حتی داورزنی، نایب رئیس و بهترین دوستش یعنی ضیایی را به ریاست فدراسیون هم رساند، اما بعد از مدت کوتاهی به دلیل برخی مسائل و به بهانه بازنشستگی او را برکنار کرد تا بتواند همچنان تنها کسی باشد که برای والیبال تصمیم بگیرد. در حقیقت این مقام هشتمی در جام‌جهانی حاصل مدیریت داورزنی بوده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
    12 0
    مقام های قبلی حاصل فعایت کی بود؟نمک نشناسی و عقده گشایی پس از شکست ها هنر ما ایرانی هاست.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
    1 0
    نائیینی گرامی،درپیاده رو نمیشه ماهیگیری کرد تجربه وحال میطلبد که بازیکنان ما نداشتند
  • حمید TR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام نمیدونم چراانقدر دوست داریم بااین واون دعواکنیم ازاول معلوم بودخیلی تیم ها خسته اومدون ودنبال مقام نیستن اومدن برای تجربه اندوزی حالا هی گیربدین به این واون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس