کد خبر 1002573
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
آیت‌الله کعبی

عضو مجلس خبرگان رهبری اربعین را رسانه عاشورا دانست و گفت: هنرمندان به زبان هنر می‌توانند نهضت عاشورا و اربعین را جهانی کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله عباس کعبی در حاشیه بازدید از موکب اهالی فرهنگ و هنر در مسیر نجف به کربلا، اربعین را رسانه عاشورا دانست و گفت: از همان نخستین اربعین که حضرت زینب(س) و امام زین‌العابدین(ع) آن را با اخلاص به راه انداختند تصمیم به رساندن پیام عاشورا به جهان بود.

وی با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی اربعین پر رونق و پس از سقوط صدام زمینه جهانی شدن عاشورا فراهم شد، خاطرنشان کرد: هنرمندان به زبان هنر راحت‌تر می‌توانند نهضت عاشورا و اربعین را جهانی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور خیل عظیم زائران حسینی در پیاده‌روی اربعین سال جاری از کشورهای مختلف جهان از جمله روسیه، آمریکای لاتین، آفریقا و... گفت: هنرمندان با زبان هنر می‌توانند صدای عاشورا باشند و اربعین را جهانی کنند.

وی در پایان با قدردانی از برپایی موکب اهالی هنر و رسانه و انتشار پیام‌های قیام عاشورا گفت: امیدوارم خدمت صادقانه و مخلصانه‌ای که اهالی فرهنگ و هنر در این موکب انجام می‌دهند مورد قبل خداوند متعال قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس