کد خبر 1002545
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
ال کلاسیکو

بارسلونا در ال‌کلاسیکوهای معوقه نسبت به رئال مادرید برتری داشته است.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، دیدار بارسلونا و رئال مادرید امروز (جمعه) با اعلام کمیته برگزاری بازی‌های فوتبال اسپانیا به دلیل شرایط ناآرام کاتالونیا به تعویق افتاد. ال کلاسیکو قرار بود چهارم آبان برگزار شود. تاریخ جدید دوشنبه اعلام می‌شود. به احتمال فراوان دو تیم شانزدهم آذر به مصاف هم می‌روند.

در تاریخ تنها چهار بار ال کلاسیکو به تعویق افتاده است. آخرین بار به فصل ۹۰-۱۹۸۹ برمی‌گردد که مادرید توانست برای نخستین بار به پیروزی دست یابد. در مجموع بارسا با کسب دو پیروزی و یک تساوی وضعیت بهتری در ال کلاسیکو های معوقه دارد.

بیشتر بخوانید:

ال کلاسیکو به تعویق می‌افتد

۱۹۲۸-۲۹
گل ساستره در دقیقه ۸۳ نتیجه را به نفع بارسلونا کرد. این پیروزی شرایط تیم میزبان را بهتر کرد و توانست از رتبه پنجم به جایگاه بالاتری صعود کند. این دیدار نخستین ال کلاسیکو بود که به تعویق افتاد.


۱۹۶۷-۶۸
۳۰ سال بعد سفیدپوشان و آبی اناری ها دوباره در یک بازی معوقه برابر هم قرار گرفتند که برنده نداشت. مادرید به عنوان میزبان به لطف گل خنتو در دقیقه ۶۵ یک بر صفر پیش افتاد. سفیدپوشان با گذشت زمان تمرکز خود را از دست دادند و ۱۰ دقیقه مانده به پایان، سالدوا گل مساوی را به ثمر رساند.


۱۹۷۱-۷۲
مادرید هنوز نتوانسته بود در یک بازی معوقه بارسا را شکست دهد. این اتفاق در فصل ۷۲-۱۹۷۱ هم رخ نداد. در دیداری که آبی اناری ها در نوکمپ حکمرانی می‌کردند آسنسی با گلش مادرید میگل مونیوس را شکست داد.


۱۹۸۹-۹۰
با وجود این که آمار در گذشته برتری آبی اناری ها را نشان می‌داد در آخرین بازی معوقه، مادرید پیروز شد. سفیدپوشان با گل‌های میچل، بوتراگنیو و اوگو سانچس پیروز شدند. دبل خولیو سالیناس برای بارسا بی‌فایده بود و مانع شکست این تیم نشد. این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ مادرید به پایان رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس