کد خبر 1002492
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
المپیک

سخنگوی ارتباطات توکیو 2020 اعلام کرد پروژه ربات‌ها بعد از بازی‌های المپیک نیز به جامعه ژاپن سود می‌رساند.

به گزارش مشرق، کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک 2020 توکیو اعلام کرد تکنولوژی می‌تواند با مجموعه‌ای از طرح‌های ارائه شده برای ارائه تجربیات منحصر به فرد تماشاگران در ژاپن محرک تحولات اجتماعی در بازی‌های المپیک سال آینده شود.

برای آماده‌سازی این بازی‌ها، کمیته سازماندهی المپیک 2020 توکیو از پروژه ربات 2020 صحبت می‌کند.

ماسا تاکایا سخنگوی ارتباطات توکیو 2020 اعلام کرد این رویکرد نوآورانه می‌تواند تکنولوژی ژاپن را به خوبی نمایش دهد.

بیشتر بخوانید:

مسیر پیچیده وزنه برداری ایران تا المپیک۲۰۲۰

وی اظهار داشت: بازی‌ها همیشه از بسیاری جهات به عنوان یک عامل تحریک کننده در تحولات اجتماعی نقش دارند. ما در بسیاری از جنبه‌ها توانستیم تغییرات اجتماعی را در جامعه‌مان مشاهده کنیم. این امر در مورد فناوری نیز صدق می‌کند.

سخنگوی ارتباطات توکیو 2020 خاطرنشان کرد: پروژه ربات به نفع بازی‌ها خواهد بود اما ما باید فناوری را به مردم نشان دهیم تا انها بتوانند مشاهده کنند چگونه چنین فناوری می‌تواند حتی پس از بازی‌های 2020 به جامعه سود برساند.

یکی از رویکردهای غیرمعمول، سرویس وعده‌های غذایی ربات در استادیوم جدید ملی مشاهده خواهد شد در حالی که از ربات‌ها برای نشان دادن صندلی‌ها به افراد استفاده می‌شود.

ماسا تاکایا در این باره خاطرنشان کرد: لازم نیست مردم به باجه مراجعه کنند بلکه می‌توانند سرجای خود نشسته و غذایی را که می‌خواهند انتخاب کنند. این ربات‌ها به باجه مراجعه می‌کنند و نوشیدنی‌ها و غذاها را به مردم تحویل می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس