کد خبر 1002333
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
تمیرین

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان مصدوم شد.

به گزارش مشرق، تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با معارفه افشین پیروانی، مدیر تیم و در حضور محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه از ساعت 11:30 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* پیروانی در حالی روز گذشته به‌عنوان مدیر جدید تیم انتخاب شد که امروز قبل از شروع تمرین و طی مراسمی به بازیکنان و کادرفنی معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

* محمدحسن انصاری‌فرد یک ساعت پس از آغاز تمرین سرخپوشان ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد.

* هواداران پرسپولیس که تعداد آنها امروز در حدود 150 نفر بود استقبال پرشوری از انتخاب پیروانی به عنوان مدیر جدید تیم داشتند و بارها با شعارهای مختلف او را تشویق کردند.

* تمرین به خاطر معارفه پیروانی با تأخیر 30 دقیقه‌ای آغاز شد و بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز به حرکات کششی و نرمشی و پاسکاری پرداختند. سرخپوشان در ادامه زیر نظر کالدرون در نیمه زمین به فوتبال هدفمند رو آوردند. پس از این آیتم، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول تنیس فوتبال و گروه دیگر هم پاسکاری و کارهای ترکیبی را در دستور کار داشتند.

* علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، احمد نورالهی و وحید امیری، پنج بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی پس از بازگشت از منامه در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کردند.

* بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس هم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عراق در تمرین امروز سرخپوشان غایب بود.

* هواداران پرسپولیس با کنایه به صحبت‌های محمدرضا ساکت علیه شجاع خلیل‌زاده از مسئولان و کادرفنی تیم ملی خواستار حضور مدافع قرمزپوشان در ترکیب تیم ملی ایران شدند.

* پیروانی در حاشیه تمرین به همراه مدیر مجموعه ورزشگاه شهید کاظمی از قسمت‌های مختلف زمین تمرینی بازدید کردند.

* مهدی ترابی، وینگر سرخپوشان امروز در حاشیه تمرین از ناحیه کمر دچار مصدومیت و از زمین خارج شد. او دیگر قادر به ادامه تمرین نبود و توسط پزشک تیم از زمین خارج شد.

* سیامک نعمتی به خاطر مصدومیت به صورت اختصاصی زیر نظر پزشک به تمرین پرداخت.

* در جریان تمرین میان شجاع خلیل‌زاده و علی علیپور درگیری لفظی به وجود آمد. شجاع در این درگیری به مهاجم پرسپولیس گفت که تمرکزش را روی بازی بگذارد و گل بزند. در ادامه سیدجلال حسینی و سایر بازیکنان خلیل‌زاده و علیپور را از ه جدا کرده و به ماجرا پایان دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال یکشنبه هفته پیش رو (28 مهر ماه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال پیکان تهران خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس