کد خبر 1002257
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
فوتبال ساحلی - کراپ‌شده

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی مقابل ایتالیا در دیدار رده‌بندی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی در قطر عنوان سوم را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، دیدار رده‌بندی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی قطر از ساعت ۱۸ بین تیم‌های ایران و ایتالیا برگزار شد.

در وقت اول این دیدار محمد معصومی‌زاده با یک شوت محکم گل اول ایران را به ثمر رساند. در ادامه نیز بازیکنان ایران موفق شدند با ایجاد چند موقعیت، دروازه ایتالیا را تهدید کنند تا اینکه محمدعلی مختاری با یک ضریه قیچی برگردان زیبا گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد تا این وقت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ جدال متئو و تیاگو، فرزندان مسی بر سر کفش طلای ششم پدر

پست جدید ایرج عرب مشخص شد

عکس/ فاتحان کفش طلای اروپا از سال 2000 تاکنون

در وقت دوم نیز ۲ تیم حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که هیچکدام منجر به گل نشد. روی یک خطای اعلام شده به نفع ایتالیا، شوت محکم بازیکن این تیم توسط حمید بهزادپور دفع شد. در ادامه این وقت، ایتالیا هر ۲ گل را جبران کرد و با نتیجه تساوی به استراحت رفت.

وقت سوم‌ این دیدار با گل ایتالیا آغاز شد. پس از یک دقیقه ایتالیا گل دیگری زد و نتیجه ۴ بر ۲ شد. در دقیقه سوم از وقت سوم محمدعلی مختاری یک قیچی دیگر زد که با دفع ناقص توپ از سوی دروازه‌بان ایتالیا، محمد احمدزاده گل سوم ایران را به ثمر رساند. دقایقی بعد نیز برای ایتالیا به درستی اعلام پنالتی شد و با تبدیل شدن به گل، نتیجه ۵ بر ۳ به سود ایتالیا رقم خورد. در ادامه بازی گل‌های چهارم و پنجم توسط مصطفی کیانی وارد دروازه ایتالیا شد تا در وقت قانونی بازی با تساوی ۵ بر ۵ به پایان برسد.

در ۳ دقیقه وقت اضافه بازی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان هاشمپور در ضربات پنالتی با ایتالیا به رقابت بپردازند که پیمان حسینی در ضربات پنالتی موفق به مهار توپ بازیکن ایتالیا شد تا ایران بر سکوی سوم جهان بایستد.

شاگردان عباس هاشم‌پور با پیروزی برابر تیم‌های اوکراین، سنگال، پاراگوئه، شکست برابر روسیه و پیروزی برابر ایتالیا این عنوان ارزشمند را بدست آوردند و روی سکو رفتند.

بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار از ۹۳ کشور از ۱۹ مهر به میزبانی قطر برگزار شد.

سید رضا صالحی امیری (رییس کمیته المپیک ایران)، حمیدرضا سجادی (مشاور عالی رییس کمیته المپیک) ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون) و پریا شهریاری (رییس کمیته فوتبال ساحلی) با حضور در محل برگزاری، این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس